Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö peppusi bidee-suihkulla aina ison askan jälkeen?

Vierailija
29.07.2020 |

Ja pitäisikö niin tehdä? Monet ulkomaalaiset ainakin tekee niin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Vatsani toimii hyvin ja säännöllisesti. Pyyhiminen on helppoa ja isolla asialla vessassa menee muutana minuutti. Ja takamus on puhdas ihan pyyhimällä. Ei liisteriä siis.

Mieheni pesee takapuolensa. Seuraus: ei voi käydä yleisessä vessassa kakkosella, vaan pitää pidättää kotiin. Siitä seurauksena huono suolentoiminta ja kierre ettei tiedä onko hätä vai ei. Vessassa menee 15 minuuttia pesuineen.

Minulla on yleensä sama, ettei pyyhkiessä jää mitään. Huomasin kuitenkin, että siitä huolimatta se anuksen alue haisee. Siksi pesen.

Parisuhteessa oleva

Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten huomasit sen?

Et halua tietää :D

Vierailija
22/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun meillä ei ole bideetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, enkä tiedä ketään joka niin tekisi.

Vierailija
24/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen mikäli mahdollista.

Jos saat kakkaa naamaasi, pyyhitkö sen vain paperilla vai pesetkö mielummin vedellä?

-Riku Rantala, Madventures Intiassa.

Vierailija
25/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisin jo olisi moinen kapistus, mutta ei ole, ei edes käsisuihkua.

Vierailija
26/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyypyy ei tykkää jos kokoajan roiskitaan vedellä.

Vierailija
27/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
28/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja olen tehnyt niin jo ainakin 10 vuotta.

Vierailija
29/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34334 kirjoitti:

Miten niin monet ulkomaalaiset tekee niin? Käsisuihku WC-pöntön yhteydessä on niin suomalainen juttu kuin olla voi.

Just luin juttua ulkomaalaisesta vieraasta, joka peseytyi vessassa ja koko wc lainehti sen jälkeen.

Googleta

شطاف

ja hämmästy

Vierailija
30/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34334 kirjoitti:

Miten niin monet ulkomaalaiset tekee niin? Käsisuihku WC-pöntön yhteydessä on niin suomalainen juttu kuin olla voi.

Just luin juttua ulkomaalaisesta vieraasta, joka peseytyi vessassa ja koko wc lainehti sen jälkeen.

Ainakin italialaisilla on vessoissa mitä joku oma pikku pönttö joitain pesuja varten mutta jos tarkemmin ajattelen niin Se saattaakin olla jalkoja varten... ehkä oon päätellyt sen vaan siitä miten innokkaasti ulkomaalaiset käyttävät suomalaista käsisuihkua vessassa aina siellä käydessään. Mutta ehkäpä he vain sitten luulevatkin että se on suomalaisten tapa ja tekevät sen vieraskoreudesta, ja tulevat käyttäneeksi sitä enemmän kuin itse suomalaiset... 🤔 Tähän ois kiva saada kommentteja ulkosuomalaisilta... 🙂

Vierailija
31/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34334 kirjoitti:

Ainakin italialaisilla on vessoissa mitä joku oma pikku pönttö joitain pesuja varten mutta jos tarkemmin ajattelen niin Se saattaakin olla jalkoja varten... ehkä oon päätellyt sen vaan siitä miten innokkaasti ulkomaalaiset käyttävät suomalaista käsisuihkua vessassa aina siellä käydessään. Mutta ehkäpä he vain sitten luulevatkin että se on suomalaisten tapa ja tekevät sen vieraskoreudesta, ja tulevat käyttäneeksi sitä enemmän kuin itse suomalaiset... 🤔 Tähän ois kiva saada kommentteja ulkosuomalaisilta... 🙂

Sisäsuomalainen kommentoi, että se pönttö on juurikin peräpään pesemistä varten, ja sen nimi on bidee. https://fi.wikipedia.org/wiki/Bidee

Vierailija
32/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka papreilla pyyhkii niin ettei siihen jää enää mitään jälkiä, niin muutaman tunnin päästä saat pyyhkiä uudelleen ellei halua kalsareihin raitaa? Onko muilla samaa ongelmaa ja mistä johtuu? Pitää käyttää käsisuihkua niin ei ongelmaa.

Vierailija
33/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku on hyvä väline vessan puhtaana pitämiseen? Inhottaa hangata roiskeita vessaharjalla ja sitten huutoa sitä puhtaaksi lavuaarissa ennen kuin laittaa sen telineeseensä?

Vierailija
34/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on ruokavalio ja elintavat kunnossa. Kakka on todella kiinteä pötkylä, joka ei jätä pyyhittäessä jälkeäkään paperiin. Jos teillä on vatsa koko ajan ripulilla, niin muuttakaa ruokavaliota.

Vierailija
35/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on ruokavalio ja elintavat kunnossa. Kakka on todella kiinteä pötkylä, joka ei jätä pyyhittäessä jälkeäkään paperiin. Jos teillä on vatsa koko ajan ripulilla, niin muuttakaa ruokavaliota.

Itsellä on monesti ihan sama ja paperiin ei jää aluksi mitään, mutta myöhemmin alkaa tuntua rähmäiseltä takapuolessa ja sitten saa pyyhkiä uudelleen?

Vierailija
36/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole bideesuihkuja tai mitään semmoisia nykyisessä kotimaassani. Suomessa asuessani käytin bideesuihkua vain, jos mahani oli sekaisin.

Vierailija
37/37 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Vatsani toimii hyvin ja säännöllisesti. Pyyhiminen on helppoa ja isolla asialla vessassa menee muutana minuutti. Ja takamus on puhdas ihan pyyhimällä. Ei liisteriä siis.

Mieheni pesee takapuolensa. Seuraus: ei voi käydä yleisessä vessassa kakkosella, vaan pitää pidättää kotiin. Siitä seurauksena huono suolentoiminta ja kierre ettei tiedä onko hätä vai ei. Vessassa menee 15 minuuttia pesuineen.

Minulla on yleensä sama, ettei pyyhkiessä jää mitään. Huomasin kuitenkin, että siitä huolimatta se anuksen alue haisee. Siksi pesen.

Parisuhteessa oleva

Vieno paskan tuoksu on parasta parisuhde arkea (valitettavan vähän kokemusta siitä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi