Sänkyyni on yön aikana ilmestynyt käpy, auttakaa selvittämään mysteeri :O
Olen yksin asuva. Vara-avaimia on yksi mutta se on omassa lipaston laatikossani. Ketään täällä ei ole käynyt. Mitään lemmikkejä en omista mikä olisi sen voinut sisälle kuljettaa. Tuollainen pienehkö kuusenkäpy kyseessä. Mistä se on tullut vai olenko kävellyt unissani jonnekin metsikköön hakemaan sen? Asun keskustassa ja piha-alueella + lähettyvillä kasvaa vain koivuja.
Kommentit (30)
Ajatuksissani olin kun aloituksen luin. Käpy=parhaat päivänsä nähnyt mies. Mutta olikin kyse ihan tavallisesta kävystä.
Meille lensi perhonen sisää eilen. Poistui itse, minä veikkaan myös oravaa, voihan olla että se on poistunut ennen sinua ja olet nukkunut jo monta yötä kävyn kanssa, mutta huomasit sen nyt. Toinen vaihtoehto on, että olet tuonut sen vaatteissasi.
Se on kulkeutunut kengänpohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Saako oravan pyydystää lemmikiksi, jos se tulee ikkunasta sisälle?
Ei.
Sitäpaitsi se puree.
Se on kuin rotta miellyttävämmällä ulkoasulla.
Käännätkö housunlahkeet? Jos käpy on tippunut sinne väliin, ja vaatteita vaihtaessa pudonnut sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orava käynyt ikkunasta.
Asun kerrostalossa viidennessä kerroksessa :O
Ap
Niin? Et ole nähnyt koskaan oravaa, joka kiipeää seinää pitkin. Se käy niiltä tosi helposti. Hiiristä ja rotilta muuten myös, että kannattaa verkottaa ne ikkunat kerrostalossakin.
Meidän naapuritalossa hiiri kiipesi seinää pitkin kuudenteen kerrokseen. Kävi joka päivä, koska rouva siellä järjesti ruokatarjoilun.
Ei taas näitä. Vastahan kirjoitit ja ihmettelit sohvan alta löytynyttä rusinaa.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako oravan pyydystää lemmikiksi, jos se tulee ikkunasta sisälle?
Ei.
Sitäpaitsi se puree.
Se on kuin rotta miellyttävämmällä ulkoasulla.
Mielestäni rotalla ja oravalla on ihan erilaiset elintavat ja ominaisuudet. Kumpi on söpömpi, en osaa sanoa. Lemmikkirotat on ihan suloisia ja villit oravat ärhäköitä.
Pyllystä se on tullut.