Miksi ihmiset eivät ajattele samalla lailla kuin minä?
Siis että minä olen kaikkia muita parempi ja osaan kaiken paremmin kuin muut? Siis juuri minä maailman kaikista ihmisistä olen paras ja osaan sellaisetkin asiat mitä en ole koskaan ennen tehnyt?
Kommentit (7)
Vain 1-4% ihmisistä on narsisteja, siksi?
Hah, joku syytti heti narsistiksi, vaikka just se, että ei arvosta itseään ja osaamistaan on yksi suurimmista ongelmista tässä maassa.
Jos joku kertoisi jotain itsestään, ei hän takuulla aloittaisi sanalla 'siis'....
Jäit siis jo ihan tuosta ensimmäisestä sanastasi kiinni yrityksestäsi esiintyä jonain toisena ihmisenä kuin sinä mikä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Hah, joku syytti heti narsistiksi, vaikka just se, että ei arvosta itseään ja osaamistaan on yksi suurimmista ongelmista tässä maassa.
Sinulla on hieman oppimista siinä mikä on tervettä itsensä arvostamista ja mikä on sairaalloista harhaluuloisuutta.
Jos kaikki olisivat samanlaisia kuin minä eivätkä yrittäisi olla jotain ihme kummajaisia, kaikilla olisi paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hieman oppimista siinä mikä on tervettä itsensä arvostamista ja mikä on sairaalloista harhaluuloisuutta.
Minusta sinä älähdit heti, kun joku kehui itse itseään. Oikein näkyy, miten kyykkäsitja oli heti pakko haukkua narsistiksi.
Ajatteleehan noin pari prosenttia ihmisistä.