Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta pitää uimapuku päällä sekasaunassa?

29.07.2020 |

Eli täällä mökillä voi varata oman vuoron tai mennä yhteisillä sukupuolille eritetyille vuoroille. No me ([16M]minä, [40M]iskä, [36N]äiti) varattiin tämmöinen vuoro. No minä ja iskä tietenki mentii saunaan alasti mutta äiti tuli uimapuku päällä. Emmä mitää sanonu ku kuulostais pervolta mutta mun mielestä saunassa kuuluu olla iha nakkena.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mökki Porvoossa?

Vierailija
2/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen saunaprovo, pisteet siitä. Jos nyt leikitään mukana, niin eiköhän tuollainen ole Suomessa erittäin harvinaista, että perheen parissa joku pitää uimapukua, mutta se oikeus kaikille sallittakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoa saa kukin siinä asussa mikä tuntuu itselle hyvältä jos saunan säännöt eivät muuta vaadi (esim uimahallien uimapuvuttomuus). Itse saunon nykyään sekasaunoissa aina uikkareissa ja näin toimii useimmat kaverini. Tässä taustalla itsellä sovitut pelisäännöt parisuhteessa.

Vierailija
4/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mökki Porvoossa?

Ei lähelläkää. Miksi?

Vierailija
5/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilainen saunaprovo, pisteet siitä. Jos nyt leikitään mukana, niin eiköhän tuollainen ole Suomessa erittäin harvinaista, että perheen parissa joku pitää uimapukua, mutta se oikeus kaikille sallittakoon.

Minä en kauheesti tiedä miten perheissä yleensä toimitaan lutta tämä oli minustakin erikoista

Vierailija
6/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mökki Porvoossa?

Se on itse asiassa Kuopiossa. Ap ei oikein ymmärrä pitää minkäänlaista yksityisyydensuojaa, vaan kirjoittelee hyvin avoimesti.

Vierailija
7/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mökki Porvoossa?

Se on itse asiassa Kuopiossa. Ap ei oikein ymmärrä pitää minkäänlaista yksityisyydensuojaa, vaan kirjoittelee hyvin avoimesti.

Juu

Vierailija
8/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunoa saa kukin siinä asussa mikä tuntuu itselle hyvältä jos saunan säännöt eivät muuta vaadi (esim uimahallien uimapuvuttomuus). Itse saunon nykyään sekasaunoissa aina uikkareissa ja näin toimii useimmat kaverini. Tässä taustalla itsellä sovitut pelisäännöt parisuhteessa.

Joo mutta eikö ole vähän eri asia oman perheen kaa? Me koostumme kuitenki vain kolmesta ihmisestö.

Vierailija
9/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyvittuun

Vierailija
10/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ahdas amerikkalainen puritaanisuus ei kuulu suomalaiseen saunakulttuuriin.

Vierailija
11/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt trollikouluun takaisin ap

Vierailija
12/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ole sinut oman alastomuutensa kanssa, oman porukan kanssa kuuluu olla ihan nakke.

Vierailija
13/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ahdas amerikkalainen puritaanisuus ei kuulu suomalaiseen saunakulttuuriin.

Minunkin mielestä oli tosi kummallista. Ei me iskän kaa tehdä mitää ja kuitenki oli suihkussa nakkena nii onko sillä mitää väliä?

Vierailija
14/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei ole sinut oman alastomuutensa kanssa, oman porukan kanssa kuuluu olla ihan nakke.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
15/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäkohteliasta vaatia alastomuutta toiselta. Ja minä pidän mökkisaunassa uikkarit päällä koska käyn välillä uimassa ja naapureiden laitureilta näkee meidän laiturille. Otan pois vasta lopuksi kun pesen itseni.

Vierailija
16/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoissa yleensä ollaan humalassa, ja siinä mielentilassa ei ketään kiinnosta pätkääkään oletko alasti vai uikkarit päällä. Oli kyseessä sitten opiskelijabileet tai parin kolmen perheen kesämökkiörveltelyt.

Vierailija
17/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mielestäni ihan toivottavaa.

Vierailija
18/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mökki Porvoossa?

Meinasin tukehtua leipään :D:D:D

Vierailija
19/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mielestäni ihan toivottavaa.

Miten nii? On miljoona kertaa mukavampaa olla

saunassa ilman vaatteita eikä uimahousut mee iha hikeen.

Vierailija
20/34 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epäkohteliasta vaatia alastomuutta toiselta. Ja minä pidän mökkisaunassa uikkarit päällä koska käyn välillä uimassa ja naapureiden laitureilta näkee meidän laiturille. Otan pois vasta lopuksi kun pesen itseni.

Joo siellä ei ole muita ihmisiä koska rantaa ei ole. Enkä minä vaatinut koska en koskaan huomauttanut äitiä asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme