Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa oikea ikä saada esikoinen on 25-40 -vuotiaana.

Vierailija
30.06.2013 |

Alle 25 -vuotias on liian nuori, vielä kasvava nuori. Jos alle 25 -vuotias saa lapsen, hän on todennäköisesti maaseudulta, uskonnollisesta tai hyvin köyhästä perheestä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä sait esikoisesi 18-vuotiaana?

Vierailija
2/4 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 00:34"]

Alle 25 -vuotias on liian nuori, vielä kasvava nuori. Jos alle 25 -vuotias saa lapsen, hän on todennäköisesti maaseudulta, uskonnollisesta tai hyvin köyhästä perheestä. 

[/quote]

Itse olen 23-vuotias äiti, en koe olevani liian nuori mitenkään. Kaupungista olen, mihinkään uskonnolliseen ryhmään en kuulu ja perheeni ei ole koskaan ollut köyhä. Mikä meni siis väärin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei, mulla meni sitten puolella vuodella pieleen. Sun maailma mahtaa kaatua kun olin vasta 24,5-vuotias kun esikoinen syntyi. Enkä ole maaseudulta, uskonnollisesta saati edes köyhähköstä perheestä... Hohhoijaa, nää on taas näitä :D

Vierailija
4/4 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa "liian aikainen kotoa muuttaminen lisää nuoren kuolemanriskiä" todettiin, että vielä 29-vuotiaana kotoa muuttaminen on liian varhain. Kotoa siis saa muuttaa aikaisintaan 30-vuotiaana, ja mielestäni olisi suotavaa, ettei parisuhteeseen alettaisi ihan heti kylmiltään eikä varsinkaan lapsia tehtäisi ihan tuoreeseen suhteeseen. Toisaalta äitiys mummoiässäkään ei ole mitenkään tavoiteltavaa, johan siinä keskenmeno- ja vammaisuusriskit nousevat huikeiksi. Nämä tekijät huomioonottaen sanoisin, että ainoa oikea ikä saada esikoinen on 34-vuotiaana. Liian nuorille tai vanhoille odottajille pitäisi tehdä pakkoabortti, tai jos he saavat pidettyä raskautensa salassa synnytykseen asti, lapset pitäisi ottaa huostaan ja sijoittaa perheisiin, joissa on sopivan ikäiset vanhemmat.