Asiakkaat, missä ovat käytöstavat?
Yksinkertainen viesti teille asiakkaille. Jos te ette osaa käyttäytyä kaupassa niin teillä ei ole mitään asiaa sinne. Ostoskärryt viedään takaisin sinne mistä ne on otettu. Ostoskärryillä on oma paikka kaupan vieressä, ei parkki ruuduissa. Maitojen paikka on kylmässä omalla hyllyllä, ei lämpimässä. Jos jätätte maidon lämpimään niin aivan takuulla viemme ne takaisin kylmään. Teidän syytä, ei meidän. Jos jätätte jäätelöt lämpimään niin viemme ne takaisin pakastimeen vaikka olisivat kuinka sulaneita. Se ei ole meidän moka vaan TEIDÄN. Jatkossa alamme tarkistamaan kameroista jokaisen tuotteen hävikki syyn ja lisäämme sen teidän laskuun jos tulette uudestaan kauppaan. Miettikää sitä.
Kommentit (16)
Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...
Missä kaupassa käy kusipäitä? Tietäisi välttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...
Kysytkö aivan tosissasi kenen syytä se on? Minä kerroin tekstissäni mitä kukin on tehnyt. Lue uudestaan niin, ehkä ymmärrät kuka jätti tuotteet pilaantumaan. Jos tulee jotain sairastumisia niin tutkimme taatusti kameroista kuka pilasi ja minkä tuotteen.
Se on sen kaupan vika jos myy pilaantuneita tuotteita. Vaikka se joku idiootti asiakas jättäisi sen maidon lämpimään, niin sitä ei tosiaan viedä sinne kylmä hyllyyn 3näön takaisin.
Sama logiikka huvipuistossa: asiakas käyttäytyy huonosti - > seuraavalta asiakkaalta jätetään turvakaari auki. Jos kuolee, syy on sen huonosti käyttäytyneen asiakkaan.
Hannele78 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...
Kysytkö aivan tosissasi kenen syytä se on? Minä kerroin tekstissäni mitä kukin on tehnyt. Lue uudestaan niin, ehkä ymmärrät kuka jätti tuotteet pilaantumaan. Jos tulee jotain sairastumisia niin tutkimme taatusti kameroista kuka pilasi ja minkä tuotteen.
Niistä tallenteista saa etsiä vain rikosta. Mikä on siis se poliisille ilmoitettu rikos tässä tapauksessa?
Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.
Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...
Ex-kassa kirjoitti:
Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.
Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...
En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??
Ja sitten miinustellaan kun kertoo mitä asiakkaat tekevät. Ette kestä kun asiakkaista puhutaan totta. Olette sekaisin!!!!
Hannele78 kirjoitti:
Ex-kassa kirjoitti:
Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.
Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...
En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??
Juurihan sä kerroit että viette pilaantuneet maidot ja sulaneet jäätelöt takasin kylmään, joten eihän siitä hävikkiä teille synny 😏
Valitettavasti näin jossain kaupoissa tehdään, olen ostanut pari kertaa eräästä pienestä k-marketista maidon jossa on päiväykset ollut kunnossa ym mutta kotiin tultua tämä maito ei ole suostunut tulemaan ulos purkista. Ja kotimatka kestää pari minuuttia niin en usko että siinä on ehtinyt pilaantua. Nykyisin olen jättänyt suosiolla kyseisen kaupan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Hannele78 kirjoitti:
Ex-kassa kirjoitti:
Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.
Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...
En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??
Juurihan sä kerroit että viette pilaantuneet maidot ja sulaneet jäätelöt takasin kylmään, joten eihän siitä hävikkiä teille synny 😏
Valitettavasti näin jossain kaupoissa tehdään, olen ostanut pari kertaa eräästä pienestä k-marketista maidon jossa on päiväykset ollut kunnossa ym mutta kotiin tultua tämä maito ei ole suostunut tulemaan ulos purkista. Ja kotimatka kestää pari minuuttia niin en usko että siinä on ehtinyt pilaantua. Nykyisin olen jättänyt suosiolla kyseisen kaupan rauhaan.
Emme vie niitä onneksi koska terveysriski on olemassa emmekä halua asiakkaalle sairastumisia. Sanoin asiani turhan tuohtuneena.
Eli aivan turha oman harmistuksen purkaminen ja väärien tietojen jakaminen tänne julkiselle palstalle. Hyvä Hannele! :(
Onkohan Ap se sama myyjä, joka tulee meille halvempaan kauppaan töiden jälkeen ostoksille ja v-tuilemaan myyjille, koska on epähuomiossa ottanut hyllystä 20 snt kalliimman tuotteen, kuin oli aikonut.
Hannele78 kirjoitti:
Ex-kassa kirjoitti:
Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.
Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...
En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??
Pidätte tehovalvontaviikon. Vuoroissa päivystätte valvontakameroiden näyttöjen äärellä ja kuulutatte perseilyä nähdessänne: "Vihreätakkinen rouva käytävällä kahdeksan on hyvä, ja kipittää viemään maidon kylmiöön, eikä jätä sitä sinne keksihyllyyn."
Kyllähän siinä jo alkaa nolostuttaa, ja kun muutkin asiakkaat sen vielä kuulee, niin jatkossa kukaan ei kehtaa possuilla.
Ei haluta käyttäytyä asiallisesti edes.
0/5