Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaat, missä ovat käytöstavat?

29.07.2020 |

Yksinkertainen viesti teille asiakkaille. Jos te ette osaa käyttäytyä kaupassa niin teillä ei ole mitään asiaa sinne. Ostoskärryt viedään takaisin sinne mistä ne on otettu. Ostoskärryillä on oma paikka kaupan vieressä, ei parkki ruuduissa. Maitojen paikka on kylmässä omalla hyllyllä, ei lämpimässä. Jos jätätte maidon lämpimään niin aivan takuulla viemme ne takaisin kylmään. Teidän syytä, ei meidän. Jos jätätte jäätelöt lämpimään niin viemme ne takaisin pakastimeen vaikka olisivat kuinka sulaneita. Se ei ole meidän moka vaan TEIDÄN. Jatkossa alamme tarkistamaan kameroista jokaisen tuotteen hävikki syyn ja lisäämme sen teidän laskuun jos tulette uudestaan kauppaan. Miettikää sitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa käy kusipäitä? Tietäisi välttää.

Vierailija
4/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...

Kysytkö aivan tosissasi kenen syytä se on? Minä kerroin tekstissäni mitä kukin on tehnyt. Lue uudestaan niin, ehkä ymmärrät kuka jätti tuotteet pilaantumaan. Jos tulee jotain sairastumisia niin tutkimme taatusti kameroista kuka pilasi ja minkä tuotteen.

Vierailija
5/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen kaupan vika jos myy pilaantuneita tuotteita. Vaikka se joku idiootti asiakas jättäisi sen maidon lämpimään, niin sitä ei tosiaan viedä sinne kylmä hyllyyn 3näön takaisin.

Vierailija
6/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama logiikka huvipuistossa: asiakas käyttäytyy huonosti - > seuraavalta asiakkaalta jätetään turvakaari auki. Jos kuolee, syy on sen huonosti käyttäytyneen asiakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen vika se on kun seuraava asiakas ostaa maitotuotteen, jonka kylmäketju on katkennut tai kertaalleen sulaneen jäätelön? Entä jos asiakas sairastuu? Eihän se kunnon asiakkaiden vika ole jos osa on pskja. Missä kaupassa toimitaan näin? Että osaan välttää...

Kysytkö aivan tosissasi kenen syytä se on? Minä kerroin tekstissäni mitä kukin on tehnyt. Lue uudestaan niin, ehkä ymmärrät kuka jätti tuotteet pilaantumaan. Jos tulee jotain sairastumisia niin tutkimme taatusti kameroista kuka pilasi ja minkä tuotteen.

Niistä tallenteista saa etsiä vain rikosta. Mikä on siis se poliisille ilmoitettu rikos tässä tapauksessa?

Vierailija
8/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.

Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kassa kirjoitti:

Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.

Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...

En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??

Vierailija
10/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten miinustellaan kun kertoo mitä asiakkaat tekevät. Ette kestä kun asiakkaista puhutaan totta. Olette sekaisin!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele78 kirjoitti:

Ex-kassa kirjoitti:

Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.

Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...

En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??

Juurihan sä kerroit että viette pilaantuneet maidot ja sulaneet jäätelöt takasin kylmään, joten eihän siitä hävikkiä teille synny 😏

Valitettavasti näin jossain kaupoissa tehdään, olen ostanut pari kertaa eräästä pienestä k-marketista maidon jossa on päiväykset ollut kunnossa ym mutta kotiin tultua tämä maito ei ole suostunut tulemaan ulos purkista. Ja kotimatka kestää pari minuuttia niin en usko että siinä on ehtinyt pilaantua. Nykyisin olen jättänyt suosiolla kyseisen kaupan rauhaan.

Vierailija
12/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannele78 kirjoitti:

Ex-kassa kirjoitti:

Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.

Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...

En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??

Juurihan sä kerroit että viette pilaantuneet maidot ja sulaneet jäätelöt takasin kylmään, joten eihän siitä hävikkiä teille synny 😏

Valitettavasti näin jossain kaupoissa tehdään, olen ostanut pari kertaa eräästä pienestä k-marketista maidon jossa on päiväykset ollut kunnossa ym mutta kotiin tultua tämä maito ei ole suostunut tulemaan ulos purkista. Ja kotimatka kestää pari minuuttia niin en usko että siinä on ehtinyt pilaantua. Nykyisin olen jättänyt suosiolla kyseisen kaupan rauhaan.

Emme vie niitä onneksi koska terveysriski on olemassa emmekä halua asiakkaalle sairastumisia. Sanoin asiani turhan tuohtuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivan turha oman harmistuksen purkaminen ja väärien tietojen jakaminen tänne julkiselle palstalle. Hyvä Hannele!  :(

Vierailija
14/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap se sama myyjä, joka tulee meille halvempaan kauppaan töiden jälkeen ostoksille ja v-tuilemaan myyjille, koska on epähuomiossa ottanut hyllystä 20 snt kalliimman tuotteen, kuin oli aikonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele78 kirjoitti:

Ex-kassa kirjoitti:

Älkää please uskoko, tää on trolli. Yhdessäkään kaupassa ei varmasti ei viedä pilaantunutta tai mahdollisesti pilaantunutta tuotetta takaisin myyntiin.

Ne menevät hävikkiin ja sen me kaikki lopulta maksamme kauppalaskuissamme. Tietäisittepä kuinka paljon näitä ”enpä otakaan tätä ja jätän sen tänne lämpimään keksihyllyyn” -tyyppejä ja sitä myötä hävikkiä on...

En ole trolli. Pikkaisen alkaa menemään hermot ihmisillä kun näitä hävikkejä aiheutetaan tahalleen. Se on asiakkaan syytä!! Joku ratkaisu näihin pitäisi keksiä. Vai annetaanko vain olla kiltisti "ei se haittaa"??

Pidätte tehovalvontaviikon. Vuoroissa päivystätte valvontakameroiden näyttöjen äärellä ja kuulutatte perseilyä nähdessänne: "Vihreätakkinen rouva käytävällä kahdeksan on hyvä, ja kipittää viemään maidon kylmiöön, eikä jätä sitä sinne keksihyllyyn."

Kyllähän siinä jo alkaa nolostuttaa, ja kun muutkin asiakkaat sen vielä kuulee, niin jatkossa kukaan ei kehtaa possuilla.

Vierailija
16/16 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta käyttäytyä asiallisesti edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi