matkarattaisiin apua!
Mitkä olis kestävät mutta ei hirmu kalliit matkarattaat?
sateenvarjomallli ja turvakaari olis plussaa, samoin kokonainen työntöaisa, mutta niistä voin tinkiä.
Hintaa saisi olla enintään 200 e, tiedän että kallitt on parempia mutta siihen ei nyt rahaa.
Kommentit (7)
itse samoilla kriteereillä valitsin babywelt moon kiss -rattaat. Lisäksi halusin kunnon renkaat ja vähän jousitustakin... Nämä olivat alessa 169eur Lastenturvassa. Käyttökokemusta ei vielä ole, kun ovat vielä paketissa. Mutta paljon hyvää olen lukenut.
Meillä Emma BMX (ei se lite-versio, joka on tosi rimpula) ja ovat olleet hyvä. Siinä on yhtenäinen työntöaisa, joka on minun mielestäni ihan ehdoton, tosin uudemmassa mallissa siihen on taidettu laittaa sellainen mahdottoman iso "yhden käden kasausmekanismi" -mollukka. Ihan tukevat, mutta ei sen kummempia jousituksia. Mahtuvat meidän automme takakonttiin, plus matkatavarat ja matkasänkykin on sinne tungettu, mutta eivät ihan sateenvarjotyyliin kasaudu. Lite-malli kasaantuu pienemmäksi, mutta on sitten tuntumaltaankin kuin sateenvarjoa työntelisi.
itse sinun tilanteessa ostaisin käytetyt peg-peregot (pliko p3) esim. huuto.netistä tai tori.fi:stä.
eurolla saa euron tavaraa, mutta laatutavara kestää useamman käyttäjän.
eli ehdotukseni, mieti vielä onko pakko saada uusi vai uuden veroinen :)
Meillä on nuo 3:n mainitsemat Moon Kissit ja ollaan oltu tyytyväisiä. Ovat reissanneet jo monta lentoakin mukana ja hyvin ovat kestäneet. Meillä on niille se oma kuljetuskassi, joka tosin vähän rimpula mutta pelittää ok.
ei ainakaan emma bmx litet! ei kestäneet meillä mitään, alkoivat nopeasti kitistä ja lonksua työntäessä ym. tai sitten meillä oli vain sekundakappale...
Meillä on ollut viisi vuotta käytössä Emma bmx litet. Kestävät ja halvat, mutta eivät ene kovin pieneen tilaan.