Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden kotikaupungeissa on festareita, ym. kesätapahtumia!

Vierailija
29.06.2013 |

Käyttekö niissä? Sillä kysyn, kun itse haluaisin käydä, mutta joka kaupunkiin niin pitkä matka, jottei tule lähdetyksi. Monesti miettiny, että tulisikohan käytyä, jos asuisin samassa kaupungissa..

Olen suomalaisen musan kuuntelija ja monessa kesä tapahtumassa olisi mieliartisteja..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tule käytyä. Muutimme kaupunkiin juuri siksi, että olisi enemmän toimintaa ja nähtävää. No eipä käydä oikein missään. huoh.

Vierailija
2/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä korvesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena käytiin festareilla oikeastaan joka kesä, nyt vanhempana en enää jaksa sitä menoa. Muissa kesätapahtumissa käydään aika paljon kyllä.

Vierailija
4/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungissa, jossa paljon (varsinkin kesäisin) tapahtumia. Mutten koskaan ole niissä käynyt. Ei ole kyse ettenkö olisi halunnut, muttei vaan ole tullut lähdettyä. Tänä kesänä tilasin liput ennakkoon pariin tapahtumaan, itselle ja miehelle, niin tulee ainakin mentyä!

Vierailija
5/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin mielelläni, mutta rahat ei vain riitä kaikkiin niihin. Valitsen yhden maksullisen tapahtuman per kesä.  Ilmaisia on onneksi myös tarjolla, niissä käyn mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
6/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisilla festareilla käydään aina. Minä toisena päivänä, mies toisena päivänä. Ravintoloissa tms. jos on jotain esiintyjiä, niin saatan käydä, välillä ihan vain bändin katsomassa ja sit ajelen kotiin.

Vierailija
7/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan Helsingissä ja me käydään paljon tapahtumissa. Ihmiset on eriluonteisia, mä matkustan ulkomaillekin hyvään tapahtumaan, joku ei osallistu kirveelläkään. Ja niin olen 40, kolme lasta ja menen Ruisrockiin ens vkl.

Vierailija
8/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanat vastaajat!

Toi vois toimia meillekin, että tilattas liput ennakkoon, niin tulis sit mentyä..

ap

Vierailija
9/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki menen.

Vierailija
10/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kävin alueen ulkopuolella kuuntelemassa muutaman lempi bändin. Tänä vuonna totesin olevani liian vanha, enkä jaksanut eilen lähteä enää yhdeltätoista illalla kuuntelemaan lempibändiäni. Enemmin hautauduin peiton alle nukkumaan :D ja ikää vasta 22..

Vierailija
11/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana ennen lapsia kävin useinkin. Nyt asutaan kaupungissa edelleen mutta vähän syrjemmässä, festarointikynnys on senkin vuoksi pikkuisen noussut, vaikka aika helposti täältäkin alueille pääsisi. Ja oon mä varmaan tylsästi keski-ikäistynytkin. x)

Vierailija
12/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ja naapurikaupungissakin tulee käytyä :)

Vierailija
13/13 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun turussa ja ainoat isot festarit joissa en ole käynyt suomessa on ruisrock :D muut täällä järjestettävät on koettu mutta tuo yksi iso puuttuu ja varmaan jää puuttumaan kun hinnat siellä hipoo pilviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan