Onko kukaan nähnyt Mad Max 1-leffaa?
Se valmistui 2 vuotta ennen kakkososaa, sitä missä prätkäjengi piirittää bensakaupunkia, mutta onko sitä ikinä näytetty telkkarissa? Muistan vain kakkosen ja kolmosen (jossa oli Tina Turner, Master Blaster ja Thunderdome)
Kommentit (29)
Ei ole. Mad Max 1 -nimistä elokuvaa ei ole olemassakaan. Eka osa on Mad Max.
Se pyöri jokin aika sitten olisko Netflixissä? Jotenkin hyvin 70-lukulainen.
Ykkönen ei ainakaan useasti ole tullut telkkarista jos ollenkaan. Melko tylsä 2 ja 3 osaan verrattuna.
Minusta 1 tylsä, 2 oikein hyvä ja kolmonenkin jees ja samoin se uusin.
Ensimmäinen oli lähes ilmaiseksi väsätty pläjäys. Painii eri sarjassa myöhempien osien kanssa. Hankin kaikki osat kun tuon uusimman ansiosta ne boxina Suomessakin julkaistiin.
Ensimmäinen on mun mielestä ehkä jopa vähän tylsä, mutta on siinä oma viehätyksensä. Tulee silloin tällöin se katsottua kun haluaa vastapainoa nykyisten toimintaelokuvien shakycam/pikaleikkaus -sekoilulle.
Ensimmäinen Mad Max on nähty mutta ei ole mitenkään kovin hyvä minun mielestä. Kakkonen, kolmonen ja nelonen ovat paljon parempia - niissä on parempi käsikirjoitus, tehosteet, ohjaus, leikkaus jne. Enemmän rahaa kaiken kaikkiaan.
Kolmonen ja tämä uusin paljon huonompia kuin kaksi ensimmäistä.
En ole nähnyt ensimmäistä Mad Maxia, eikä kiinnosta nähdäkään. Ne, mitkä oon nähnyt, ovat sellasta kuraa. Ettei tartte sitä ensimmäistäkään katsoa. Ei ole oikein mun juttu.
K18 liian väkivallan vuoksi
Sarjan olennainen osa syntytarinan vuoksi.