Miten tulkitsisitte tämän miehen käytöstä mua kohtaan???
Taustalla on, että tuo mies asuu naapurustossa ja on eronnut jokin aika sitten. Tiedän hänen eronsa likaisista yksityiskohdista (ex-vaimonsa petti useampaankin kertaan ja tuo mies sitten hänet jätti). Ex-vaimonsa on mun tuttu ja kaveri ja näen säännöllisesti tietyssä yhteydessä. Tuo mies pyysi mua pari kertaa vahtimaan lapsiaan hänen hoitoviikonloppuina ja suostuin. Lapsensa ovat meidän lasten kavereita, samaa ikää. Noiden lasten vahtimisten jälkeen mies on ollut mulle TODELLA ystävällinen. Mietin onko siinä taustalla muutakin? Mitä mieltä olette? Ensinnäkin totesi, että hän on nyt mulle palveluksen velkaa ja voi vuorostaan hoitaa esim. mun lapsia jos haluan. Tekstiviesteihin laittaa paljon hymiöitä ja silmäniskuja. Autellaan nykyään toisiamme puolin ja toisin, lastenhoidossa ym. Hän on tehnyt mulle pieniä remppajuttuja ja on silloin tosi kiva. Kerran esim. olin yöpaidassa ja ei tarjottavaa kun hän tuli (olin unohtanut sovitun ajan) ja sanoi vaan iloisesti että ei haittaa ja kehui että minä olen aivan mahtava ja hymyili kovasti ja katseli silmiin mielestäni lempeähkösti.
Kun olen pihalla ja jos hän sattuu siitä kulkemaan, niin tulee kanssani jutustelemaan. Joskus tosin ei sano mitään, tulee vaan siihen lähelleni oleilemaan. Olemuksensa on mielestäni kuitenkin jollain tavalla flirttaileva, tai sit erehdyn. On kiitellyt lastenhoitoavusta moneen kertaan ja kehunut että lapset tykkää musta kovasti. Joskus taputtelee mua hartialle ja toivottelee hyvää päivän jatkoa samalla. Vinkkailee silmää ohi mennessään. Ei kuitenkaan tarkoituksella hyökkää pihalle, jos olen siellä, mutta jos ohi kulkee, niin tulee luokse.
Joskus oli juttua hänen kanssa lasten kasvatuksesta ja ainakin minun nähdessäni mies on noudattanut sen jälkeen juuri niitä mun mielipiteitä ja neuvoja, joita annoin. Esim. sanoin että mun mielestä läheisen kaupan alue on niin epämääräistä seutua, ettei sovi lapsille (myöskään kouluikäisille) ja sen jälkeen hänenkin lapsille tuli kielto mennä sinne, ym. On muitakin juttuja.
En osaa sanoa, onko kyse lopulta vain ystävällisyydestä tai siitä, että haluaa jatkossakin käyttää meidän ystävyyttä hyväksi lastenhoidon ym. suhteen, vai onko jotain muutakin? Mitä olette mieltä?
Olen häntä vähäsen tukenut eronsa kanssa, olen sanonut että mun tietääkseni exänsä on ihan ok suhtautunut eroon ja ei ole mitenkään vimmoissaan (en ainakaan ole huomannut) ja ymmärtää kyllä ja on pahoillaan pettämisistään. Tuo mies kiitti kun kerroin ja sanoi sillä olleen suuri merkitys hänelle. Lisäksi olen kehaissut häntä hänen remppataidoistaan yms. myös ja mennyt siihen flirttiin/hymyilyyn jne. mukaan hieman, mutten itse ole siinä aloitteellinen.
Mitä ajattelette meidän naapuruudesta? Itse yhdessä vaiheessa olin kovastikin ihastunut tuohon mieheen (sen jälkeen kun alkoi mulle flirttailla ym.), mutta sain suurimmat ihastukseni karistettua järjen avulla (hän on juuri eronnut naisesta, joka on kaverini!). Tykkään itse tuosta miehestä kyllä kovasti. Olen siis itsekin yh, ikää mulla 33v ja tuolla miehellä peräti 47v...
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 15:11"]
Mitä itse haluat? Mies vaikuttaa ehdottomasti kiinnostuneelta, mutta en tiedä millä tasolla.
[/quote]
Oikeastaan haluaisin hänestä miehen itselleni! Haluaisin tosi kovasti, ainakin tunnetasolla. Haluaisin myös seksiä hänen kanssaan ja pelkkä sekin riittäisi, jos hän ei olisi valmis muuhun. Toisaalta kun järjellä mietin, niin ei välttämättä olisi järkevää ollenkaan. Kumpikaan ei tunnu tekevän ratkaisevaa askelta. Ehkä tää jatkuu tällaisena hamaan tulevaisuuteen, mutta toisaalta tilanne hieman piinaakin minua.
Sepä se, kun en tiedä millä tasolla mies on kiinnostunut. Uskon, että seksiseuraa hänestä varmasti saisin, mutta eri asia onko järkevää. En oikein tiedä onko kiinnostunut minusta vain naisena ja seksin suhteen ja sitten lastenhoidon suhteen vai olisiko ihan oikeasti kiinnostunut *juuri minusta*. Ehkä olen vain se hänen pelastava enkeli, joka selkiyttää tilannettaan ja on avuksi nyt vaikeana hetkenä ja tämä on näin puolin ja toisinkin, mutta itse kyllä ajattelen, että hän on ihmisenäkin aivan mahtava...... Toisaalta, voishan tästä muutakin kehittyä jossain vaiheessa, mutta kun en tiedä ja olen ihan sekaisin ajatusteni kanssa.
Hänen erostaan on puolisen vuotta aikaa nyt, eli tuskin on virallisesti vielä edes avioeronnut. Itse olen ollut yh nyt reilun vuoden, eli en älyttömän pitkään itsekään.
ap
Jos jotain vakavaa havittelet, niin sittenhän sun kannattaa jatkaa tuolla linjalla ja katsoa miten asiat etenevät? Kiirettä sinulla ei kai ole?
Mitä itse haluat? Mies vaikuttaa ehdottomasti kiinnostuneelta, mutta en tiedä millä tasolla.