Olen alle kolmekymppinen nainen ja harrastan metsästystä, kysy mitä vaan!
Kohta pääsee taas lintumetsälle eikä tarvii tyytyä vaan sienestykseen ja marjastukseen. 😊
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hassua että sinullekin myönnettiin tuosta vaan lupa 308 kivääriin kunhan suoritat metsästystutkinnon, mutta .22 pistoolin hankkiminen kestäisi vuoden.
Hassua on mun mielestä lähinnä se miten helposti aseita ylipäätänsä saa.
Helposti? Miksi niiden saaminen pitäisi ylipäätään olla jotenkin hankalaa?
Ei pidä paikkaansa että niitä nykyään niin 'helposti ' saisi kuin esim. 1970-luvulla (jolloin hankinnan perusteluksi paperissa riitt vielä pelkkä 'tarkkuusammunta')
Nykyisin se ja lisäksi vielä johonkin ampumaseuraan kuuluminen on kerrottava ja vielä todistettavakin ( siis sen seuran vastuuasemassa olevien edustajien ja johtohenkilöiden allekirjoitukset mukana )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salametsästääkö teidän hirviporukka susia ?
No ei kyllä salametsästä :D Eikä oo minun eliniän aikana kyllä alueilla susia nähtykään.
Sitten et ole Itä-Suomesta kuten kerroit, siellä monet lopettaa koirilla metsästyksen kun on susia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salametsästääkö teidän hirviporukka susia ?
No ei kyllä salametsästä :D Eikä oo minun eliniän aikana kyllä alueilla susia nähtykään.
Sitten et ole Itä-Suomesta kuten kerroit, siellä monet lopettaa koirilla metsästyksen kun on susia.
Itä-Suomi on yllättävän laaja alue.
Miksi? Eikö parempaa tekemistä ole keksitty? Valokuvaa vaikka ennemmin. En ole koskaan ymmärtänyt metsästystä ja maillamme on kaikki metsästys ja riistan ajaminen kielletty. Pääsääntöisesti pidän metsästäjiä huvikseen tappavina idiootteina, en arvosta. T. N 40, maalta ja olen tappanut eläimiä, mutta en tee sitä huvikseni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eikö parempaa tekemistä ole keksitty? Valokuvaa vaikka ennemmin. En ole koskaan ymmärtänyt metsästystä ja maillamme on kaikki metsästys ja riistan ajaminen kielletty. Pääsääntöisesti pidän metsästäjiä huvikseen tappavina idiootteina, en arvosta. T. N 40, maalta ja olen tappanut eläimiä, mutta en tee sitä huvikseni.
Juu, nimenomaan et näköjään ymmärrä metsästyksestä ja riistanhoidosta mitään. Onhan se tosiaan perin idioottimaista pitää vaikka hirvikantaa kurissa, jotta kolarit ja tuhot maa- ja metsätaloudelle vähenisivät. Tai harventaa alueen eläinkantoja, etteivät kuolisi tauteihin ja nälkään kun niitä on liikaa. Turhaa on myös lopettaa sairaiden tai loukkaantuneiden eläinten kärsimys. Tai pyytää haitallisia vieraslajeja pois tekemästä tuhojaan. Ei metsästystä harrasteta huvikseen. Kaltaisillesi metsästyksen kieltäjille nauretaan ja teitä pidetään v*ttumaisina tarpeellisen toiminnan vaikeuttajina. -ei ap
Vierailija kirjoitti:
Hölmö akka
Olet vaimomateriaalia. Kerro minkänäköinen olet tai laita linkki kuvaan.
Onko ollut mt-ongelmia, kiusasitko eläimiä pienenä?
Naisten metsästys on sairas muoti-ilmiö.