Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö uudestaan paikkaan, jossa olet saanut huonoa palvelua?

Vierailija
29.06.2013 |

Entäs jos saat korvaukseksi huonosta palvelusta lahjakortin samaiseen paikkaan? Vai jätätkö kortin käyttämättä?

En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Kävimme syömässä eräässä ravintolassa. Tarjoilijalle kävi moka, tarjotin keikahti ja siinä olleet juomat kaatuivat niin, että kastelivat seurueemme yhden jäsenen vaatteet. Tarjoilija mutisi anteeksipyynnön ja ei sitten muuta. Ei ehdottanut, että vaihdettaisi pöytää tai muutakaan. Tiskirätillä tuli lopuksi siistimään paikkaa.Korvaukseksi saimme lahjakortin ko paikkaan. Tosin emme ihan heti, vaan muutaman sähköpostin jouduimme vaihtamaan tarjoilijan esimiehen kanssa asiasta.

Käyttäisittekö lahjakortin vai heittättekö roskiin? Sama tarjoilija on siellä edelleen töissä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tarjoilijana näkisin että virheitä sattuu kaikille mutta hyvä palvelu näkyy siinä miten sen mokatilanteen korjaa parhain päin. Itse olisin tarjonnut jälkkärit, antanut 5% alennusta ja pyytänyt lähettämään pesulalaskun mulle maksettavaksi. Huom. pesulalaskun, eli mitään itse kirjoitettua laskua oman pesukoneen käytöstä en maksaisi.

Toki ihan ensin olisin kuivannut lätäköt, tarjonnut mahdollisuuksien mukaan toista pöytää ja vienyt soodavettä ja pyyhkeitä asiakkaalle vaatteiden pyyhkimiseen. Näin toimin myös silloin kun asiakas kaataa itse juomat päälleen.

Huomauttaisin kuotenkin vielä että kyllä ne juomat voi tulla päälle tosiaan ihan itsekin kaadettuna tai ulkotiloissa ohikulkijan toimesta. Lopputilanne on sama eikä silloin ole kukaan mitään lahjakortteja tarjoilemassa. Kyllä otat riskin vaatteiden sotkeutumisesta joka kerta kun astut ovesta ulos. Mutta tosiaan kuulostaa minusta että ravintolan henkilökunta on hoitanut tilanteen huonosti.

Vierailija
2/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sitä mieltä että tarjoilijan olisi pitänyt saada potkut? Tarjottimen tippuminen oli kuitenkin vahinko vaikka asian "jälkihoito" ei ehkä ollut hoidettu parhaalla tavalla. Pyysittekö itse lahjakorttia tapahtuneen johdosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vahinko on aina vahinko vaikka tosiaan ei ollut ihan diplomaattisesti hoidettukaan.Kyllä mä tässä tapauksessa menisin, jos olisi lahjakortti kyseiseen paikkaan. Muussa tapauksessa, jos palvelu on huonoa eikä jälkihoito riittävää niin en menisi.Poikkeuksena esim. Kela ja vastaavat, joissa voi olla pakko asioida, oli miten vaan.

Vierailija
4/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:13"]

Siis oletko sitä mieltä että tarjoilijan olisi pitänyt saada potkut? Tarjottimen tippuminen oli kuitenkin vahinko vaikka asian "jälkihoito" ei ehkä ollut hoidettu parhaalla tavalla. Pyysittekö itse lahjakorttia tapahtuneen johdosta?

[/quote]

 

Ei pyydetty. Pyydettiin korvausta likaisiksi menneistä vaatteista. Ei ymmärretty ottaa vaihtovaatteita mukaan ravintolakäynnille, joten likaisissa ja haisevissa oli oltava ja mentävä kotiin. Ei kovin mukavaa.

Ja tosiaan tämä korvaus saatiin vasta monen sähköpostin kautta. Tarjoilija ei mitään korvausta luvannut, 10% oli vähentänyt laskusta.

 

Vierailija
5/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole huonoa palvelua 

! Tuohan oli vahinko. Huonoa palvelua on töykeys, keljuilu ja välinpitämättömyys.

Vierailija
6/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene uudestaan. 

Ehkä se lahjakortti tulisi käytettyä, mutta maksavana asiakkaana en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saitte alennusta ja vielä lahjakortin? Ihme vänkäämistä vahingon takia. Mielestäni tuo 10% olisi ollut jo käypä korvaus. Se, että tarjoilija oli mutissut anteeksipyynnön oli ehkä hieman huono juttu, mutta kaikki eivät vaan ole sosiaalisesti lahjakkaita jotta anteeksipyyntö tulisi ulos juuri oikealla tavalla.

Vierailija
8/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:17"]

 

Ei pyydetty. Pyydettiin korvausta likaisiksi menneistä vaatteista. Ei ymmärretty ottaa vaihtovaatteita mukaan ravintolakäynnille, joten likaisissa ja haisevissa oli oltava ja mentävä kotiin. Ei kovin mukavaa.

Ja tosiaan tämä korvaus saatiin vasta monen sähköpostin kautta. Tarjoilija ei mitään korvausta luvannut, 10% oli vähentänyt laskusta.

[/quote]

 

vahinkoja tapahtuu. en ymmärrä noin hysteeristä suhtautumista asiaan. kai tällä henkilöllä on kotona muitakin vaatteita taikka pyykinpesukone? ei luulis noin kamalaa olevan olla hetki likaisissa vaatteissa ja mennä sitten kotiin vaihtamaan...

huonon palvelun takia en menisi takaisin, mutta yhden puhtaan vahingon takia en boikotoisi ravintolaa. saitte hyvitystäkin enemmän kuin tarpeeksi.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule ajatelleeksi, että tämä seurue ehkä oli aloittamassa iltaansa tässä paikassa? Ja että kotiin voi olla matkaa vaikka 30km? Ja että ovat liikenteessä julkisilla?

Koko ilta märissä, haisevissa vaatteissa juhlimassa? Tai että koko porukan ilta typistyi tähän ensimmäiseen ravintolaan? Apeissa tunelmissa kotiin.....

Vierailija
10/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:56"]

Ette tule ajatelleeksi, että tämä seurue ehkä oli aloittamassa iltaansa tässä paikassa? Ja että kotiin voi olla matkaa vaikka 30km? Ja että ovat liikenteessä julkisilla?

Koko ilta märissä, haisevissa vaatteissa juhlimassa? Tai että koko porukan ilta typistyi tähän ensimmäiseen ravintolaan? Apeissa tunelmissa kotiin.....

[/quote]

Elämä on. Vahinkoja sattuu. Yksi päivä, yksi tapahtuma elämässä, kukaan ei kuollut, kukaan ei loukannut itseään. Olisi ehkä syytä vähän laittaa asioita omiin mittasuhteisiinsa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:56"]

Ette tule ajatelleeksi, että tämä seurue ehkä oli aloittamassa iltaansa tässä paikassa? Ja että kotiin voi olla matkaa vaikka 30km? Ja että ovat liikenteessä julkisilla?

Koko ilta märissä, haisevissa vaatteissa juhlimassa? Tai että koko porukan ilta typistyi tähän ensimmäiseen ravintolaan? Apeissa tunelmissa kotiin.....

[/quote]

Elämä on. Vahinkoja sattuu. Yksi päivä, yksi tapahtuma elämässä, kukaan ei kuollut, kukaan ei loukannut itseään. Olisi ehkä syytä vähän laittaa asioita omiin mittasuhteisiinsa.

 

[/quote]

 

Itsekö ihan oikeasti olisit koko illan juhlinut likaisissa vaatteissa?

 

Epäilen........mutta apn porukan olisi kyllä pitänyt.

 

Vierailija
12/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi kerran vähän vastaava, valitin tapahtuneesta ja saimme korvaukseksi lahjakortin. En koskaan mennyt takaisin, minua loukkasi se miten välinpitämättömästi henkilökunta suhtautui virheisiinsä eikä päällikönkään asenne juuri lämpimämpi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa palvelua aivan selvästi. Käyttäisin konpensaation jollain tavoin. Jos en itse haluaisi mennä sinne, niin antaisin jollekin kaverille. Kummipojalle ja sanoisin, että pitää hauskaa koko kompensaation verran.

Vierailija
14/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:56"]

Ette tule ajatelleeksi, että tämä seurue ehkä oli aloittamassa iltaansa tässä paikassa? Ja että kotiin voi olla matkaa vaikka 30km? Ja että ovat liikenteessä julkisilla?

Koko ilta märissä, haisevissa vaatteissa juhlimassa? Tai että koko porukan ilta typistyi tähän ensimmäiseen ravintolaan? Apeissa tunelmissa kotiin.....

[/quote]

Elämä on. Vahinkoja sattuu. Yksi päivä, yksi tapahtuma elämässä, kukaan ei kuollut, kukaan ei loukannut itseään. Olisi ehkä syytä vähän laittaa asioita omiin mittasuhteisiinsa.

 

[/quote]

 

Itsekö ihan oikeasti olisit koko illan juhlinut likaisissa vaatteissa?

 

Epäilen........mutta apn porukan olisi kyllä pitänyt.

 

[/quote]

En nyt ymmärrä. Millä tavalla se vahinko olisi peruuntunut, jos tarjoilija olisi saanut potkut tai jos ap ryhtyy boikotoimaan kyseistä ravintolaa?

Joko olisi ajettu 30 km vaihtamaan vaatteita tai sitten olisi juhlittu likaisissa vaatteissa. Elämää tämä vain on, ei sitä pidä ottaa niin vakavasti eikä varsinkaan noin negatiivisesti.

Elämä on valintoja, ja valinnat tehdään niistä lähtökohdista, missä ollaan. Kun ne juomat olivat sylissä, mikään mahti maailmassa ei saa sitä tapahtumattomaksi, joten turha siitä on jankata, vaan pitää keskittyä miettimään, mitä siitä eteenpäin tehdään.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, kun pizeriassa tarjoilija kaatoi kukkavedet minun puoliksi syödylle pitsalle. Hän pyysi anteeksi ja siivosi pöydän. Sanoin että pitsalle meni kanssa, enkä voi syödä sitä. Hän sanoi, ettei heillä ole antaa puolikkaita pitsoja tilalle:-). Loppujen lopuksi sain puolet pitsanhinnasta  takaisin:-). Se oli hyvää palvelua ;-), mutta en mennyt sinne toista kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi