Mitä maksaa laatikko 5 kg mansikoita nyt paikkakunnallanne?
Kommentit (37)
Ostin Espoosta eilen 4 kg 20 eurolla, oli hyviä ja kauniita mansikoita, vain ehkä 10 kpl piti heittää kokonaan pois kun olivat homeessa, ylikypsiä tai vihreitä.
19,90, just kävi mies hakemassa kaksi laatikkoa. Olivat kuulemma juuri loppumassa ja parempi oli nostaa molemmat laatikot kerralla, kun joku toinen olisi muutoin vienyt.
Hämeenlinna 18€ ja tosi hyviä mansikoita. Ostimme 15kg.
Muutama päivä sitten olin jumbossa ja satuin huomaaman cittarissa mansikkalaatikoita.
ostin 2 laatikkoa ja 19,90/laatikko.
olivat vielä hyänmakuisia.
Turussa eilen illalla oli 25e. Muuten ei tietoa.
Ostin eilen Viikin Prismasta 25€. Eilinen Hesari ilmoitti eri sittareissa 17,90-19,90. Ei viitsitty lähteä kilometrien päähän kun Prisma oli vieressä. Lisäksi nuo Sittarin mansikat oli 5000 kg eriä, eli olisivat saattaneet olla jo loppu kun olisi menty.
Naapuri oli käynyt itse poimimassa Tuusulassa luomumansikoita 5€/kg
Oulun seudulla K-Supermarketissa eilen 22,90 €
Kolarissa 26,90 €, mutta maanantaina tulevat uudet mansikat joiden laatikko hinta on ainakin eurolla noussut
Mutta sinä saatkin jo valmista hilloa, kun kolarissa ovat olleet!
Hah no niin vain taian saahakki ;)
eilen 24,90 €/ 5 kg maanantaille lupasi 19,90 €/ 5 kg
Jyväskylä
Tänään Vantaalla 24 €/5 kg. Todella maukkaita ja hyvännäköisiä laatikon pohjalle saakka. Ei ainuttakaan huonoa mansikkaa. Olen tyytyväinen, vaikka vähän hinta kirpaisi, kun viime vuonna ostin 20 €/laatikko. Jospa ensi viikolla täältäkin saisi halvemmalla.
Espoossa eilen ostettiin ompun prismasta 29e