Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rapu-mies oinas-nainen

Vierailija
29.06.2013 |

Mitä mieltä?? Onko parempi kuin oinas-nainen kaksonen-mies?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja aviomieheni rapu. Ainakin meillä toimii, riippuu tietysti luonteista kuinka ehdottomia kumpikin ovat. Rapuhan on paljon tunteellisempi kuin oinas, jonka täytyy muistaa huomioida rapua tarpeeksi. Riidellessä minä lepyn hetkessä ja unohdan, että mitään riitaa on ollutkaan, rapu pohtii ja pyörittelee asioita päässään pitkäänkin. Oinaalle siis ravun tunteet ja herkkyys on suurin haaste, mutta ravusta saa kyllä rakastavan kumppanin.

Kaksoset yleisesti ottaen samanhenkisempi kuin oinas, jos rapu ahdistaa. Pelkän horoskooppimerkin perusteella valitsisin kaksoset, jos nuo ovat vaihtoehdot.

Unelmakumppani oinasnaiselle ehdottomasti jousimies!

Vierailija
2/3 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään mikä mättää kun naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia yhteiskunnassa :) Älkää nyt ihan oikeasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oinas nainen ja mies rapu:) hyvin toimii.. Kaikki on intohimoista, myös riidat.... Rapu mies on rakastava ja aivan täydellinen rakastaja jos luottamus on hyvä, meinaa ainakin tämä oinas nainen tarvitsee luotettavan ja hellän miehen :) ehkä miinuksena tuo että itse unohdan riidan heti, miestä kalvaa monta päivää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän