Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, miksi näin ajatten?

Vierailija
28.07.2020 |

Oon vähän ihastunut amerikkalaiseen kirjekaveriini. En tiedä mitä se musta ajattelee, tuskin samoin, vaikka vastaakin aina aika nopeasti. Nyt on korona eikä jutusta siksi voisi tulla mitään, kun ei voi matkustaa. Miten siis saisin itseni palautettua maan pinnalle? Joka päivä kiva kuulla siitä ja kertoo samoin mulle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin ajattelen oli otsikko.

Vierailija
2/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oonko nyt mennyt pahasti lankaan? Tämä mies hakee naispuolisia kirjekavereita ja ilmoittaa statuksenaan sinkku. Miksiköhän muuten kuin jymäyttääkseen? Eikä sitä paitsi kerro profiilissa itsestään muuta kuin, että on terveysalan työntekijä ja haluavansa kuulla miten ihmiset elävät koronaikana. Sitä paitsi on muutenkin väärä ajattelutapa mulla, koska toi sivusto ei ole tarkoitettu seuran hakemiseen vaan kirjekavereiden. Ehkä pitäisi vähentää, etten joka päivä ainakaan vastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko nyt joku? Alun perin siis hain kirjekavereita tuolla palstalla, mutta sitten huomasin, että oli tuo mies käynyt katsomassa profiiliani ja päätin laittaa viestin, kun on niin hyvännäköinen.

Vierailija
4/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nigerialainen huijari. Pyydäpä että tapaatte videopuhelussa, esim. Whatsappilla.

Vierailija
5/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

=Vierailija]Se on nigerialainen huijari. Pyydäpä että tapaatte videopuhelussa, esim. Whatsappilla.[/quote]

Ei olla kirjoiteltu kuin pari päivää ja ainoastaan tuolla palstalla. En uskaltaisi whatsappia ehdottaa ihan tuntemattomalle, kun tietäisi puhelinnumeroni sitten.

Vierailija
6/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nyt turhauduin, kun ei ole vastannut kahteen tuntiin viestiini. Taidan olla yliriippuvainen koko tyypistä.

Vierailija
8/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekaveri?

Vierailija
9/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjekaveri?

Niin löysin netistä kirjekaverisivuston, jossa mahdollisuus saada ulkomaalaisia ystäviä. Nyt oon kirjoitellut muutaman kanssa ja tämä mies yksi niistä.

Vierailija
10/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi keskittyä pelkkään kirjekaveruuteen ja vaikka enemmän viestitellä uusien ihmisten kuin miettiä vain tätä tyyppiä.

Vierailija
11/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi keskittyä pelkkään kirjekaveruuteen ja vaikka enemmän viestitellä uusien ihmisten kuin miettiä vain tätä tyyppiä.

Samaa mieltä!

Vierailija
12/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mussa oikeasti joku vika, kun alan tällaisia kuvittelemaan? Ehkä vaan oon niin yksinäinen :(

Vierailija
13/13 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon oikeesti roikkunut koko illan tolla kirjekaveripalstalla ja odotellut vastausta viestiini. Pitää muutakin elämää olla :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi