Nordeasta soitetaan, miksi?
Kommentit (17)
Nordea kysyy kaikki tietosi vuoden välein turvallisuutesi tähden, rysssät ostaa käteisellä mökkejä.
Vierailija kirjoitti:
Nordea kysyy kaikki tietosi vuoden välein turvallisuutesi tähden, rysssät ostaa käteisellä mökkejä.
Huhuh, helpotti.
Minulle soitettiin kun heillä oli ylimääräistä rahaa ja kysyivät voiko laittaa tilille.
Mulle ainakin kerran soitettiin pankista kun epäilivät että luottokortti olisi varastettu. Tosin mulla ei ollut luottokorttia joten eipä tuostakaan ollut mitään hyötyä, en tiedä miksi moista epäilivät.
Ne tarkistaa välillä turvallisuusjuttuja. Huolehtivat asiakkaistaan. Saattaa esim tarkistaa avainlukulistan kysymällä pari seuraavaa numeroa. Siitä ne tietää että se on sulla tallessa eikä kukaan ole kopioinu ja käyttäny sitä.
Asiakaspalvelijoita ei heidän konttoreissaan ole ollut vuosiin. Ja miksipä olisikaan, heillä on chat robotti, joka ei tiedä mistään mitään. Konttoritkin ovat auki ani harvoin
Äläuskosanaakaan kirjoitti:
Ne tarkistaa välillä turvallisuusjuttuja. Huolehtivat asiakkaistaan. Saattaa esim tarkistaa avainlukulistan kysymällä pari seuraavaa numeroa. Siitä ne tietää että se on sulla tallessa eikä kukaan ole kopioinu ja käyttäny sitä.
Hekoheko
Olisko BF.stä jäänyt ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi
Viimeksi soittivat kesäkuussa ja varmistelivat, olinko saanut tiedon Finnairin osakeannista, jossa oli tosi lyhyt merkintäaika. Sanoivat, että varmistavat, koska posti kulkee niin epäluotettavasti. 😊
Mä oon muuten aina saanut Nordeasta todella hyvää asiakaspalvelua puhelimitse!
Minua ärsyttää todella. Palvelua ei saa, viesteihin ei ehditä vastata. Silti on aikaa soitella ”sinulla näkyy olevan rahaa tilillä, eikös laiteta ne meidän (ultrakalliisiin) rahastoihin” tai myös ”sinulla näkyy olevan vain debit-kortti. Eikös laiteta luottokortti voimaan ihan saman tien ja annamme tavallista isomman luottorajan”.
Ei, en halua rahastoja enkä luottokorttia. Haluan takaisin juuri minulle nimetyn yhteyshenkilön joka lukee viestini ripeästi ja huolehtii myös laina-, laki- ja sijoitusasiasiat. Haluan kokonaispalvelua tutulta ihmiseltä, kasvokkain kerran vuodessa tai kahdessa ja muuten digitaalisesti. Pankin vaihto alkaa olla todella lähellä ja samalla vaihtuu myös yrityksen pankki.
Kaikkein ikävintä on se, että ne Nordean numerosta soitetaan mutta ei jätetä mitään viestiä nettipankkiin. Minulla on Nordeassa asioita vireillä, mutta ei mitään keinoa selvittää liittyykö soitto ko asioihin vai soittelevatko muuten vain -tyrkytyspuheluita. Nordean palvelunumeroon ainakin 20 minuutin jono ja viesteihin vastataan ehkä ensi viikolla. Ja ainakaan vastaaja ei ole sama henkilö jonka kanssa viimeksi keskustelin.
Siis ei näin, Nordea.
N53
Pitäisi sanoa: otan yhteyttä jos teidän chatti robotteja tarvin.
Äläkä enään soittele.
Niinpä, jos on pikkuisen pahan päivän varalle ropoja, ne haluis nekin. Pitäisi sanoa, että mitä huttua sä mun saldoja tutkit.
Joi, että eikö teillä ole muuta työtä siellä, kun soitella ihmisten perään
Kyttä