Kenen av-mamman mies hakee minusta seuraa?
Minua on lähestynyt (=pommittanut) mies, joka ehdottaa tapaamista. Kun asioiden jouduttamiseksi yritän soittaa hänelle, hän ei vastaa puheluihin. Tekstareita olen vaihtanut monia, mutta ne eivät ole johtaneet tapaamiseen. Kuka av-mamma tunnistaa omaksi miehekseen?
Hän on oman ilmoituksensa mukaan 36v. ja asuu itäisellä Uudellamaalla. Tämä kuva on ilmeisesti vanha mutta ainoa, jonka on laittanut itsestään treffi-ilmoitukseen:
http://image.citycdn.fi/01/23/62/72/ed194110482dc4f19852849fe3110b32.jpeg
Kommentit (5)
Vähän odotan, kun toi mies saadaan tunnistettua ja mies pääsee julkaiseman tämän aloituksen tehneen av-mamman kuvan!
Miten toi googlen kuvahaku toimii?
kolmonen, kyllä mua ärsyttää ihan syystä, jos tulee sellainen tunne että toisella ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Toisekseen toi kuva jonka linkitin on ihan julkisella nettisivulla, jolle pääsee kuka tahansa. Jos hän siis itse on vapaaehtoisesti kuvansa laittanut nettiin, niin linkittäminen tuskin silloin on rikos?
En ole myöskään haukkunut miestä vaan pelkästään kysynyt, tunnistaako joku. Eli en ole tehnyt mitään väärää.
ap
Googlen kautta ei löydy kuin profiili,
Hei tyypin nimimerkki on jo kertoo aika paljon. Mitähän se mahtaa pommittaa ja missä merkeissä haluaa tavata? Ellet ole itse satunnaista seksiseuraa vailla, niin unohda koko heppu. Et varmasti ole ainoa, jota toi pommittaa.
t. kolmonen
Sanooko olevansa varattu? Vai koitatko täällä selvittää sitä onko? Kato löytääkö googlen kuvahaku, voi hakea kuvalla, ehkä johtaa jonkun fb-profiiliin. Tosin kyllä varmaan siviilisääty piilotettu jos varattuna hakee seuraa.