Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamala.Nousi tunteet sitten pintaan kun oltiin häissä yks vkl

Vierailija
10.06.2013 |

mun edellisen liiton lapset oli mukana kirkossa,nykyinen avokki istui meistä kauempana,mutta oli kirkossa myös.Ei saatu vierekkäisiä paikkoja.No anyway.Olin juhlinut sulhasen kanssa aika myöhään ja alkoi itkettää sitten kirkossa.Pahaksi onneksi ex-vaimo lykkäsi lapset minulle tilaisuutta ennen ja sain jonkin näköisen sisäisen raivon nähdessäni hänet hymyilemässä lyhyessä kesämekossa.No sitten oli häät ja siellä sitten kyseltiin lapsilta sitä sun tätä ja kävi ilmi SALAAMANI TIETO ETTÄ lapset asuukin vain äitinsä kanssa.Olin antanut ymmärtää että lapset on myös mun kanssa.Tästä nousi kamala haloo ja huusin tänään täyttä kurkkua ex-vaimolle ja etten halua nähdä häntä enää.Onko mulla tunteita mun exää kohtaan vai mistä vuosien jälkeen löytyy näitä tunnetiloja.Ketään psykologia paikalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Jotain selvittämättömiä tunteita selkeästi on.Onko erosta tosiaan vuosia aikaa.Ja olet hypännyt samantien uuteen suhteeseen.Voithan sä kysellä töiden kautta joltain jutteluapua.Jos siis olet työelämässä.Toisaalta jos olet itsekin menossa naimisiin,niin ehkäpä jännitys purkautuu tätä kautta.Ja ne lapset edellisestä suhteesta muistuttaa sua aina edellisestä vaimosta.Siitähän ei eroamalla pääse eroon.

Vierailija
2/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikko provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aloitus.Onko vielä niin että lapset on kuten äitinsä samannäköisiä.Kaivelee syvältä? Onko nykyinen avovaimo paha ja ilkeä äitipuoli?

Vierailija
4/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan se kun sukulaisille selvis että olet munaton mies ja isä. Onhan se nyt aika luuseria velehdella hoitavansa lapsiaan ja jäädä kiinni valehtelusta. Nolottais muakin ja ehkä sen takia voisin jopa exälle raivota.

Kannattaisko ryhdistäytyä ja hoitaa hommansa niin ei tarvis muille raivota.

Vierailija
5/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin kirjoitat? Onko Jyväskylä mitään? Mäkin paneskelin yhtä perheen isään yksi uusi vuosi Tahkolla ja mies meni kotona sitten kertomaan mun nimeni tälle vaimolleen ja missä olen töissä jne.Aika tyhmä mies.Nimeni on Johanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme