Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele stringejä (mukavat, saumattomat)

Vierailija
28.07.2020 |

Tykkään käyttää stringejä, en juurikaan omista enää muita pöksyjä. On kuitenkin hankala löytää juuri täydellisiä (vaikka muutamat on).

Ei tarvitse olla mitään merkkistringejä vaan ihan peruspöksyjä, yhdenvärisiä joissa ei ole saumoja. Sellaiset jotka tuntuu kuin toiselta iholta. Ei saa olla lantion kohdalta liian ohuet, ettei paina. Ei mitään saumoja reunoilla, että ei näy läpi. Mahdollisimman ohuet ja mukavat päällä. Sellaiset joita on kiva pitää myös urheillessa yms.

Suosittele. Mistä sinä ostat kuvaillun kaltaiset stringit?

Kiitos! :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama haussa täällä.

Ostin ennen Cubuksesta sellaisia joita myytiin monen paketissa, mutta en ole löytänyt niitä enää.

Vierailija
2/48 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut H&Mstä.

Joskus ostin 3kpl setin lidlistä mutta ne oli ihan liian kapeat :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut H&Mstä.

Jos teillä on jotain hyviä vinkkejä, niin laittakaa vaikka suora linkki tai jotain niin tiedän mikä ois kiva. Niitä on myynnissä ihan älyttömästi ja ne on nii erilaisia sitte lopulta. :)

AP

Vierailija
4/48 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täälläkin kaivattaisiin vinkkejä, kiitos. :)

Vierailija
5/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! <3

Vierailija
6/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on epähygieeniset...

Vierailija
7/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut H&Mstä.

Jos teillä on jotain hyviä vinkkejä, niin laittakaa vaikka suora linkki tai jotain niin tiedän mikä ois kiva. Niitä on myynnissä ihan älyttömästi ja ne on nii erilaisia sitte lopulta. :)

AP

Pentti etsi itse runkkumatskusi

Vierailija
8/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon löytäny hmstä,, cubuksesta muistaakseni ja new yorkerista (jotkut täältä oli huonolaatuisia kyllä mutta kivoimman näköisiä) hm:stä ainakin löytyy puuvillaisia paljon, ainakin joskus löytyny:)) Cubuksen materiaalista tykkäsin, sellasnen "sileempi" ja paksu, mutten tiedä onko niitä enää.

Vierailija
9/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lindex.com/fi/p/7413816-80-musta-stringit-low

Nämä!! Ja saa vaikka missä väreissä. Muita en käytäkkää

Vierailija
10/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää käyttää naruja persvaossa paitsi instassa takapuoltaan esittelevät? Normi ihmistä ei pätkää kiinnosta, jos treenitrikoista näkyy saumat tai että ylipäätään on alushousut. Eiks se kuitenkin ole enemmänkin itsestään selvyys, että suurin osa ihmisitä käyttää alushousuja.

Toisekseen stringit rupee oleen jo vanhanaikaisia ja hyvä niin, että joka kaupan tarjonta ei ole enää täynnä naruja persvakoon.

Vierailija
11/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tykkää käyttää naruja persvaossa paitsi instassa takapuoltaan esittelevät? Normi ihmistä ei pätkää kiinnosta, jos treenitrikoista näkyy saumat tai että ylipäätään on alushousut. Eiks se kuitenkin ole enemmänkin itsestään selvyys, että suurin osa ihmisitä käyttää alushousuja.

Toisekseen stringit rupee oleen jo vanhanaikaisia ja hyvä niin, että joka kaupan tarjonta ei ole enää täynnä naruja persvakoon.

Lihava vai lisääntymisikäsi jo ohittanut?

Vierailija
12/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh mä käytän stringejä koska ne on mukavimmat jalassa :)) tykkään aina kaikessa vaatteissa siitä että tuntuu ku vaatetta ei olisi. Stringit ei tunnu jalassa. Paljasjalkakengät ei tunnu jalasssa, ohuet rintaliivit e itunnu, legginsit ei tunnu jne. Oon mukavuudenhalunen:D

Vierailija
13/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Björn Borg seamless stringit jotka todella hyvät treenitrikoiden alla✌️👌👍

Vierailija
14/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö se naru persvakoon ja alkaa haista?

Vierailija
15/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn Borg seamless stringit parhaimmat mutta myös Under Armour stringit ja Casall stringit hyvät trikoiden tai hameen kanssa!

Nainen 42v

Vierailija
16/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei näy muka stringit housujen läpi.. Näin kuullut sanottavan.. On kyllä tullut törmättyä monesti, kun näkyy stringit selvästi housujen läpi, varsinkin niissä sporttihousuista. Yhtälailla voi mitkä tahansa alkkarit näkyä läpi enemmän tai vähemmän. Riippuu niin monesta asiasta näkyykö vai eikö.

Vierailija
17/48 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiertää ikävästi perseenreikää

Vierailija
18/48 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamless stringit PARAS.

Vierailija
19/48 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyy vinkkejä hyviin stringeihin, puolet vastauksista satakiloisilta mammoilta joiden mielestä stringit on epähygieenisiä ja epämukavia. :’D

Miten ootte päässy peruskoulun läpi jos ei osaa näin yksinkertaista kysymystä lukea? Jatkakaa selaamista jos ei ole mitään sanottavaa.

Vierailija
20/48 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyy vinkkejä hyviin stringeihin, puolet vastauksista satakiloisilta mammoilta joiden mielestä stringit on epähygieenisiä ja epämukavia. :’D

Miten ootte päässy peruskoulun läpi jos ei osaa näin yksinkertaista kysymystä lukea? Jatkakaa selaamista jos ei ole mitään sanottavaa.

No onhan stringeissä ja esim perus pikkareissa pikkasen eroa tuntumassa ja muutenkin.. Eikä siihen tarvita slogania että noin sanovat vain isokokoiset ja tietynlaiset naiset.. Jokainen käyttäkööt mitä mallia tahtookin ja tuntuu parhaimmalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi