Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkkäämpien raskausaika, miten menee

28.06.2013 |

Hei,  Olen 43-v ja viikolla 37. Miten sujuu/sujunut muilla neljänkympin paremmalla puolella olevilla äideillä ? Juuri nyt olen hämmästynyt väsymyksestä ja unenpuutteesta, kivuista lonkissa ja alavatsassa, ne on tosin vaivanneet jo pitkään. Muuten on sujunut tosi hyvin, ei mitään terveydellisiä hämminkejä.

Vertaistukea kaipaisi, koska koen että ihmiset ei lainkaan ymmärrä tätä väsymystä, miten päivässä ei enää jaksa montaa asiaa tehdä, ja minulla tutut ovat odottaneet osallistumista jopa metsätalkoisiin !! Uskomatonta. Ja tärkeitä asioita pitäisi päättää just nyt, vaikka jaksaa tuskin tehdä ruuan ja pestä pyykin. Ajatukset on muutenkin kyllä jo vauvasektorilla olleet pitkään joten ihan loukkaannun siitä mitä ihmiset on kimpussa vaativilla asioilla tässä tilassa kun oon....! Ei nyt vaan ajatus taivu kovin moniin asioihin. Kun on nukkunut pari tuntia yössä..sitä oikein sulkee kaikki asiat päästä ja keskittyy vaan pieniin askareisiin ja lepäämiseen sellaisena päivänä.

Meillä on vielä remonttia kotona tässä viime hetkillä paljon kesken ja se on tasan ainoa asia jonka jaksamme tässä tehdä niin pitkälle kuin mahdollista. Sitten tauko ja jatketaan taas kun voidaan. Vauva on tärkein.

Tässä vaiheessa odottaa jo että pian syntyisi, ehkä huomenna..ehkä ensi viikolla..ehkä seuraavalla viikolla...tai kuukauden päästä ..:) 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla