Miksei hiusvärillä saa värjätä kulmakarvoja?
Kommentit (7)
No onko iso vaiva ostaa ihan kulmilla tarkoitettu värituubi ja kehite. Tuubi kestää 1-2 vuotta ja kehitepullo vähintään 10 vuotta. Eikä maksa paljon.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 11:14"]
No onko iso vaiva ostaa ihan kulmilla tarkoitettu värituubi ja kehite. Tuubi kestää 1-2 vuotta ja kehitepullo vähintään 10 vuotta. Eikä maksa paljon.
[/quote]
... eikä ainakaan minulla tartu kunnolla. Mulla vaaleankeltainen lasimainen karvanlaatu, eikä ole kauppojen ripsi- ja kulmavärit (Refectocil, Swiss-o-par ja Depend kokeiltu) tartttuneet oikein ollenkaan. Hiusväri sen sijaan kovemman hapetteensa takia toimii.
Ei siinä oikeasti mitään suurempaa riskiä ole, kunhan ei päästä sinne silmiin sitä väriä. Ja miten se sinne joutuisi, jos jollain ripsariharjalla vaan harjaa kulmakarvoihin sen värin. Ihan samanlaista ihoa se siinä kulmakarvojen alla on kuin hiusten allakin, ei sen herkempää tai mitään.
Värjäsin nyt tosiaan tuolla hiusvärillä(tummanruskea) ja tuli oikein hyvä lopputulos!
Mulla ei tartu yhtään nuo kauppojen kulmakarvavärit,tämähän toimi paljon paremmin :) ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:08"]
Uskaltaako kokeilla, toimiiko?
[/quote]
Minä olen aina värjännyt samalla mustanruskealla värillä vaaleat kulmakarvani kuin hiuksetkin, ei tuosta mitään ongelmia ole tullut. Samanlaista ihoahan se on siinä kulmakarvojen alla kuin hiustenkin alla, ei mitään eroa.
Pinkit kulmakarvat ja siniset hiukset olis kiva.
Kyllä minä olen aina värjännyt. Syy siihen että niissä on se varoitus on lähinnä se että aineet ei ole terveellisiä silmään joutuessaan. Mutta eihän niitä kulmakarvoja värjätessä silmään joudu sen enempää kuin hiuksia värjätessäkään. Jos ripsiä yrittäisi niillä värjätä niin sitten voisi joutuakin.
Värjään samalla värillä kuin hiukset myös alapääkarvat muuten ;-)