Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 15 ja tuntuu kun olis rv 35

Vierailija
28.06.2013 |

Huoh. Maha nyt jo melko iso, pitää rampata vessassa pitkin yötä (tämä itse asiassa jo vähentyny aiemmasta) ja mikäli en oo tulossa ihan hulluksi niin sikiön liikkeet tuntuu jo. Ei oo eka raskaus joten erotan liikkeet ihan vaan jostain ilmakuplista. 

Mitenköhän isoks tässä vielä kerkee? Hui. Eikä painoa oo kuitenkaan tullu ku n. 4 kiloa kaikkiaan lisää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienu se silti vaan on, tai olet viikoissa pari viikkoa oikeasti edellä.

Itsellänikin nelonen tuntui "ihan varmasti" viikolla 12 -mutta ei se nyt vaan liiku silloin niin että sen tuntee, siihen vaikuttaa ihan sikiön koko. On eri asia ettei esikoista odottaessa ole varma oikein viikoilla 20 mutta ei se ole vielä lapsen liikettä.

Niinkuin hyvin muistat niin pissaa tulee ja näin helteellä on tukalaa kun nestettä tulee joka paikasta. :)

Vierailija
2/2 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 08:40"]

Pienu se silti vaan on, tai olet viikoissa pari viikkoa oikeasti edellä.

Itsellänikin nelonen tuntui "ihan varmasti" viikolla 12 -mutta ei se nyt vaan liiku silloin niin että sen tuntee, siihen vaikuttaa ihan sikiön koko. On eri asia ettei esikoista odottaessa ole varma oikein viikoilla 20 mutta ei se ole vielä lapsen liikettä.

Niinkuin hyvin muistat niin pissaa tulee ja näin helteellä on tukalaa kun nestettä tulee joka paikasta. :)

[/quote]

Tuo itse asiassa ei ole totta. Kun ei ole ensisynnyttäjä voi tuntea sikiön liikkeet PALJON aiemmin kuin ensiraskaudessa. Niin minulle on ainakin usean lääkärin ja hoitajan toimesta vakuuteltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla