Reilu viikko vielä pitää tota miestä jaksaa.
Ensi viikolla viikon matkalle koko perhe (kiinnostaa kun kilon paskaa). Pakko vaan jaksaa se viikko lapsen takia. Vetää hymy naamalle ja esittää yhtä iloista perhettä.
Matkan jälkeen pudotan pommin miehen niskaan. Aion lähteä. En jaksa enää tätä elämää jossa minua ei arvosteta ja minua kohdellaan kuin paskaa. Mies luulee voivansa tehdä ja sanoa mitä tahansa. Mutta jumalauta jos sanon vastaan, niin johan heittäydytään marttyyriksi ja "uhriksi".
Nyt kertakaikkiaan riittää.
Kommentit (8)
Onko pariterapia ym. tiet jo käyty? Millaisia tilaisuuksia muuttumiseen olet miehelle antanut? Eikö kannattaisi vielä yrittää yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 07:45"]
Ensi viikolla viikon matkalle koko perhe (kiinnostaa kun kilon paskaa). Pakko vaan jaksaa se viikko lapsen takia. Vetää hymy naamalle ja esittää yhtä iloista perhettä.
Matkan jälkeen pudotan pommin miehen niskaan. Aion lähteä. En jaksa enää tätä elämää jossa minua ei arvosteta ja minua kohdellaan kuin paskaa. Mies luulee voivansa tehdä ja sanoa mitä tahansa. Mutta jumalauta jos sanon vastaan, niin johan heittäydytään marttyyriksi ja "uhriksi".
Nyt kertakaikkiaan riittää.
[/quote]
Tulit sitten tänne avautumaan kuin pieni lapsi
Palstalle kuuluu tulla avautumaan kuin pieni lapsi. Tsemppiä elämään ap:lle!
Mies ei lähde terapiaan. Miehessähän ei ole vikaa. Olen yrittänyt olla kommetoimatta, vetää matalaa profiilia, keskustella... good knows what, mikään ei auta.
En jaksa enää yrittää. Ei siinä ole mitään järkeä, koska hänessähän ei ole vikaa. Kukutelkoot jatkossa vaikka villakoirille. Ei kiinnosta.
ap
Onko sulla ap uus mies jo katsottuna?
Tein aikoinaan saman enkä päivääkään ole katunut, mies meni miten meni ja kaikki omat juttunsa Aina etusijalla. Läksin.
Onnea sinulle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 08:41"]
Onko sulla ap uus mies jo katsottuna?
[/quote]
Ei ole uutta miestä katsottuna, enkä varmaan ikinä otakaan uutta miestä itselleni. Luulen, että monet asiat lohkashtavat paikalleen kun lähden.
ap
No, suomalaisethan eroavat eniten juuri kesälomilla. Tänään alkaa meillä molemmilla loma ihanaa :)