Uskaltaisitko mennä sänkyyn paljon paremman näköisen kanssa
Kaikki siitä haaveilee mutta tosipaikan tullen? Toisella olisi sporttinen kroppa ja virheetön muutenkin. Osaisiko sitä rentoutua lainkaan?
Kommentit (17)
Uskallan ja menenkin joka ilta ja välillä harrastetaan seksiäkin. No, joo, ymmärsin kysymyksen mut olen vahvasti sitä mieltä et mun mies on "liian" hyvän näköinen mulle.
Olen mennyt, useamman kerran erittäin komean työkaverini kanssa. Itse olen pyöreähkö, tavallinen nainen. Nautin ja mieskin nautti! Ja aiomme tulevaisuudessakin mennä sänkyyn, sinkkuja kun olemme ja nautimme toistemme seurasta.
Olen uskaltanut ja mennytkin. Toinen oli kropaltaankin huippua, toinen oikeastaan vain kasvoiltaan. Kummatkin olivat vielä minua selvästi nuorempiakin. Kelpasin myös toistamiseen, joka tuli tai ei tullut muista syistä. Jännitys tulee omista tunteista, jos on tullakseen. Jos niitä ei ole, niin oletan miehen olevan tarpeeksi herrasmies ja kohtelias sekä kohtelevan minua reilusti, ettei olisi syytä olla peloissaan.
No, olen käsittänyt että johonkin seksisuhteeseen miehelle ei ole niin paljoa väliä, että miltä nainen näyttää, että miksen uskaltaisi- ei se rakkauttaan minua panisi kuitenkaan. Suhteeseenkin toki, mutta silloin saattaisi miettiä enemmän sitä että haluaisiko se nyt kuitenkin jonkun paremmannäköisen, mutta enpä nyt toki vain sen takia jättäisi suhdettakaan väliin..
Menin paljon itseäni paremmannäköisen miehen kanssa ja kivaa oli, mutta olosuhteet olivatkin täydelliset: oltiin ruotsinlaivalla ikkunattomassa hytissä, joten siellä oli aivan pilkkopimeää eikä mitään voinut nähdä. Suosittelen lämpimästi. Hauskinta pitkään aikaan.
Tottakai, miksen uskaltaisi jos toinen kerran selkeästi haluaa seksiä kanssani ja minä hänen!
Muistatteko laulun:" En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa" ja se laulaja oli tosi ruma itse.
uskallan ja olen mennytkin:) ihanaa ja nautinnollista!
En uskaltaisi. Nautinto menisi maharöllykän, majavan, väljän pillun ja naamataulun miettimiseen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:24"]
En uskaltaisi. Nautinto menisi maharöllykän, majavan, väljän pillun ja naamataulun miettimiseen.
[/quote]
varmaan hyvin totta :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:24"]
[/quote]
Kuinkas yleistä tällainen suhtautuminen on? Olen nimittäin miehenä huomannut, ettei ulkonäköönsä panostanut ole lisännyt flaksia oikeastaan lainkaan. Miehiltä sen sijaan on (ei homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinotavalla) huomiota tullut siinä määrin, että kaverit kehuvat ja kyselevät, millaista ohjelmaa noudatan.
Itse kyllä tosipaikassa menin, vaikken ollut edes sinkku tuolloin. Mies oli niin hyvännäköinen että tuskin oli ensimmäistä kertaa itseään rumemman kanssa sängyssä, joten osasi kyllä hallita tilanteen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:43"]
Itse kyllä tosipaikassa menin, vaikken ollut edes sinkku tuolloin. Mies oli niin hyvännäköinen että tuskin oli ensimmäistä kertaa itseään rumemman kanssa sängyssä, joten osasi kyllä hallita tilanteen.
[/quote]
Niin, valot vaan pois!
Uskallan ja olen mennyt.
Jos olen komean miehen mielestä niin ihana ja kaunis, että hän haluaa kaikista mahdollisista naisista juuri minut, niin mikä minä olen hänen valintaansa ja makuaan kyseenalaistamaan :D
kauneus on katsojan silmissä. jos se ihanan näköinen kundi haluaa olla mun kanssa niin sitten pitää mua kauniina.ihastus on sitä että ihailee kumpaaniaan, mutta en samalla alentaisi omaa kauneutta, siis tasavertaisena täytyy kohdella
ei että `´mä rumempi`´. itse aika usein tunnen itseäni epävarmaksi kauneudestani, on ylipainoongelmia ja joskus ajattelen että olenko niin viehättävä. se on varmaan normaalia jokaiselle kyseenalaista kauneuttaan pikkasen ja joskus EI AINA.
koska tosiaan kauneus on katsojan silmissä ja jokaiselle se on eri asia, joku tykkää pulskemmista, joku hoikemmista, ei siinä ole mitään ``ihannekauneutta``. joku syttyy blondeista joku bruneteista.
tärkeintä on se sisin kauneus ja että pyrkii tekemään asiat oikein.
jos joku tosi kauniin näköinen haluaa olla mun kanssa ehkä olisin joskus epävarma, mutta VARMANSTI en antaisi henkilölle mitään etuoikeuksia esimerkiksi kohdella mua huonommin. ei ikinä. kaikki ollaan tasavertaisia. ja jos haluaa olla yhdessä niin sitten se jo sanoo että on yhtä kaunis. varsinkin nainen on aina kukka jota pitää varjella ja kohdella hyvin. ei ole rumia naisia. on vain naisia jotka eivät tiedä
miten kauniita he ovat.
Olen uskaltanut, mutta olenkin niin loistava sängyssä että siinä ei pikku mahamakkara tai löysempi rintakudos tunnu missään :D
Olen jopa seurustellut miesten kanssa jotka voisivat vaikka heti poseerata kehorakennuslehden kannessa ja onhan siinä jos jonkun näköstä tyrkkyä koittanu onneaan, mutta kakkoseksi ovat jääneet. Miettivät varmaan päänsä puhki miksi :D
Olen uskaltanut ja oli naurussa pitelemistä (en nauranut!), sillä miehellä oli tosi pieni...