Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka seksi kerta→Gynelle??

Vierailija
27.06.2013 |

Moi, olen 15, tyttö, eli siis kirjotin täs yks päivä tänne siitä kun harrastin seksiä ekan kerran ja minulle tuli näköjään virtsatietulehdus.. mutta nyt asia on toinen. Haluaisin tietää pitääkö nyt heti mennä gynelle tarkastuttamaan kun on ekan kerran tehnyt sitä? Käytimme kondomia että ei mitään pitäis olla mut yks kaveri sano että muka pitäis mennä gynelle tarkastuttaa et onko kohdunkaulansyöpää.. mitä te ootte tehny ekan kerran jälkeen? Ootteko menny gynelle vai sitten vasta myöhemmin? Auttakaa! En tiiä ketä nyt uskoisin ja mitä tekisin!

/S

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni teki sitä elämässään aika monta kertaa, kun oli useampi mies ja aika monta lastakin eikä minun tietääkseni käynyt kertaakaan gynellä. Tai ehkä sitten vanhoilla päivillään, en tiedä.

Ei minun nuoruudessa ainakaan tarvinnut gynellä käydä, miten lie nykyiset lait. Mutta eihän sinua voi kukaan sine pakottaa varsinkaan jos et kerro, että olet jo tehnyt sitä.

Vierailija
2/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaulan syöpä on yleensä vanhempien naisten tauti. Sitä aletaan seulomaan kun ikää tulee lisää. Kondomi suojaa tartuntataudeilta jotka altistavat mm kohdunkaulansyövälle.

Ei varmaan ole välttämätöntä mennä gynelle, mutta voisit kuitenki mennä juttelemaan ehkäisy ym. asioista kun et tunnu niistä kovin paljoa tietävän vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ikinä tee aborttia, kondomi on paras ehkäisykeino mutta sekin voi pettää, seksiin liittyy myös vastuu. se ei ole vain jotain hauskaa vaan sen kanssa käsi kädessä kulkee vastuu. jos tulet raskaaksi niin vauva tulee olemaan osa itsestäsi, pieni elävä ihminen sisäkläsi, joten ethän harkitse silloin abortointia. riippumatta mitä muut sanoo. on miljoonia teinejä jotka synnyttää sitten antaa adoptioon. koska abortointi ei vain ole ehkäisykeino. se on jotain aivan muuta.

myös älä käytä ehkäisypillereitä ne sekoittaa hormonitason. Yaz ja Yasmin ovat aiheuttaneet useita kuolemantapauksia verentulppariskin takia nuorin uhri oli 14 valitettavasti en voi antaa lunkin mutta voit googlettaa " suomessakin tutut ehkäisypillerit iltalehti.fi" löytyy linkki tästä. 

seksi on vastuu, niin tärkeä kuin se on terveyden takia, se on aika suuri asia, mutta elämää se on:) kaikkea hyvää sulle:) 

Vierailija
4/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se sinun neitsyytesi saanut poika alle 18v?

Vierailija
5/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poika on 17 -96 mua vuoden vanhempi,  Ite täytän 16 heinäkuun 18 oon -97.

Vierailija
6/7 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse käydä, jos ei koe sitä itse tarpeelliseksi. Itse esim. käyn joka toinen vuosi gynellä pillereiden takia, joka vuosi taas ihan hoitajalla ja katsotaan verenpaineet sun muut. Seksiä saa harrastaa ihan vapaasti, eikä gynellä tarvitse sen takia käydä.

Vierailija
7/7 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh okei kiitti :) /S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi