Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noi lapsipuolet ravaa iltaisin koko ajan vessassa?

Vierailija
27.06.2013 |

Lapset 6v ja 4v. Nytkin kuluneen puolentoista tunnin aikana tuo 4v on käynyt neljä kertaa vessassa, 6v kai kaksi kertaa. Joka ilta sama juttu. Miksi? Onko muiden lapsilla tällaista? Siis mua oikeasti ihmetyttää, kun etenkin tuo nuorempi ravaa välillä ihan koko ajan pissalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeteksen oireita, voisko olla?

Vierailija
2/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun tyttö ainakin ravaa pissalla iltaisin; ihan vaan varmuuden vuoksi. Ei välttämättä oire mistään. Jos tyttöä jännittää joku asia, lisääntyy pissalla ravaaminen tuplasti. Diabetes myös janottaa ja väsyttää, ja pissaa tulee oikeasti paljon. Tällaiset tavan vuoksi pissalla juoksijat tiristävät vaan muutaman tipan kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä, nukahtamisen pelkoa tai jotain sellaista. Ehkä ei vain uni tule?

Tai sitten voi olla virtsatiet tulehtuneet, pojilla saattaa tulle herkästi.

Vierailija
4/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluu nähdä mitä te muut puuhaatte eikä malta käydä nukkumaan. Me tehtiin tota mun siskon kans. Juostiin vuoron perään juomassa ja vessassa.=)

Vierailija
5/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne pienemmät toimii. Sitten kun ikää tulee lisää niin pissaväli kasvaa.

Vierailija
6/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mitä muita oireita lapsilla on diabeteksestä? Ainakin tuolla 4v:llä tulee joka kerta pissaa, eikä muutenkaan ole sen tyyppinen että kävisi kuikuilemassa meidän tekemisiä. :D Isompi toki voi ravata vessassa ihan tosta käymisen ilosta... Nuorempi on poika ja vanhempi tyttö. Jännitystä ei luulis olevan! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän