Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työkaveri jäi sairauslomalle, kummasti se
27.06.2013 |
oli eilen kuitenkin jaksanut ajella suviseuroille reilun 300km matkan. Ja nyt sieltä hehkuttaa facebookiin kuinka hienoa on. Ei kovin sairaalta vaikuta, taidanpa vihjata pomolle ja näyttää herran päivityksiä. Ei ole näköjään valehteleminen syntiä kun pitää päästä saarnoja kuulemaan ajoissa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:38"]
oli eilen kuitenkin jaksanut ajella suviseuroille reilun 300km matkan. Ja nyt sieltä hehkuttaa facebookiin kuinka hienoa on. Ei kovin sairaalta vaikuta, taidanpa vihjata pomolle ja näyttää herran päivityksiä. Ei ole näköjään valehteleminen syntiä kun pitää päästä saarnoja kuulemaan ajoissa.
[/quote]
Mulla on kohta saikkua kolme kuukautta takana. Sanoin lääkärille, että en halua enää sairauslomaa, koen pystyväni tekemään töitäni, lääkäri oli toista mieltä. Ok. Halusin sitten osittaista saikkua, lupaa siis työskennellä edes osittain. Lääkäri sanoi että ei.
Sanoin työnantajalle, että itse koen olevani ok-kunnossa töitä varten, työnantaja sanoi että ei, et saa tulla. Otetaan varman päälle.
Eli mä olen käytännössä terveenä kotona, pieni juttu estää työnteon. Ei estä mua puhumasta, liikkumasta, tanssimasta, juomasta, lähtemästä vaikka niihin saamarin suviseuroihin jos olisin siihen porukkaan kallellaan mut kun en ole. Tautini ei myöskään ole tarttuva, vaan hoitovirheestä johtuva vamma.
Mutta töihin, töihin en saa mennä.
Mä olen sairauspäivärahalla, tietysti. Jo pelkästään rahan takia menisin töihin, mut kun ei.
Siinä saa työkaverit kiukutella ihan huolella töissä, minä en vain saa tulla.