Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Detur matkat?

Vierailija
27.06.2013 |

katselin hintoja ja vielä löytyisi halvalla (1100e minä + lapsi) lennot ja hotelli. Onko luotettava matkatoimisto? matkustaisin ensikertaa. Bussilla menisimme lentokentälle,miten sielläkään toimitaan? entäs maahan päästyämme,kuka opastaa meidät hotelli kuljetuksiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas neuvoo siellä, jos olette valmismatkalla. Samoin on käytettävissänne matkan ajan, ja tekee esim. retkivaraukset puolestanne. Käyvät hotellikierroksilla joitan kertoja viikossa, ja järjestävät infotilaisuuden, jossa kertovat kaikesta mahdollisesta. osalla matkoista on kai jo lentokoneessakin opas.

Vierailija
2/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 2 työkaveria on ollut deturin matkoilla ja ovat olleet tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toimisto, käytännössä mikään ei poikkea muista Suomessa operoivista valmismatkatoimistoista. Ainakin omat matkat meillä onnistuneet Deturilla siinä missä muillakin. Olisivatko hinnat olleet yleensä parempia, eikä yhtään torakkahotellia osunut kohdalle ( päinvastoin kuin Tjäreborgilla ja Aurinkomatkoilla, tosin vain kerran kummassakin).

Vierailija
4/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentällä on kyllä selvittävä yksin. Opas on sitten vastassa tullin jälkeen matkatoimiston kyltin kanssa ja neuvoo bussiin. Kentällä menet ensin lähtöselvitykseen. Kysyt apua kenttä henkilökunnalya joka on siellä neuvomassa, jos et muuten osaa. lähtöselvitykseen jätät laukut. Sitten turvatarkastukseen. Kysyt taas jos et löydä. Ja sitten vaan etsit portin joka lukee lipussasi ja tauluilla ja pääset koneeseen.

Vierailija
5/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Suomen päässä tosiaan pitää selvitä itse:)  Mutta kohdepaikassa on sitten opas vastassa. Anteeksi sekava vastaukseni.

2