Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On normaalia että kolmekymppinen kokematon mies haluaa nuoremman naisen

Vierailija
28.07.2020 |

Minä olen 34v mies joka ei ole koskaan saanut tyttöystävää, ja olen siis teinin tasolla sen asian suhteen...Vieläkin on kokematta ne haparoivat leffaillat ja ensisuudelmat, muusta intiimistä puhumattakaan.

Miettikää että minun pitäisi muka hypätä johonkin isäpuolen saappaisiin jonkun 15 vuotta suhteissa olleen naisen kanssa. Elämänkokemuksemme olisivat kuin eri galakseista.

Niin paljon on minulla kokematta, että en ole valmis suoraan pyörittämään ruuhkavuosia, ja vielä toisen miehen lasten kanssa.

Joku yhtä kokematon 20v nainen olisi kaikkein paras minulle, 34v nuorekkaalle kokemattomalle miehelle

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta aiheesta taas, kun edellinen poistettiin? Kun tämäkin oletettavasti poistetaan, tässä sinulle syy poistamiseen, joka ei ole mikään ”kilttimiesviha”:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3830859/naiset-eivat-vihaa-kokemattomia…

”Naiset eivät vihaa kokemattomia miehiä

Naiset eivät vihaa kokemattomia miehiä yhtenä harmaana massana.

Naiset vihaavat sitä pientä osaa kokemattomista miehistä, jotka ovat 30+, 40+, jopa 50+, ja tulevat palstalle tehtailemaan ketjuja siitä, kuinka heille kokemattomuutensa puolesta ”kuuluisi” 18-20v neitsytnainen.

Kukaan nainen ei vihaa esim. kahta kolmekymppistä kokematonta lukutoukka-harmaavarpusta, jotka löysivät toisensa samalta työpaikalta. (Tai vaikka täältä palstalta!)”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi