Autolla tuli 300 000 km täyteen!
Viat? Mitä ne on? Koko aikana on vaihdettu takajarrulevyt ja pakoputkiston "musta liitin". Auto on siis Maxima 2003;-)
Kommentit (13)
Jakopäänhihna, jarrupalat? Kohta voi savu nousta konepellin alta.
Meillä on myös! Juhlavaa on kyyti. Ja eihän jarrulevyt ole vika, nehän vaan vaihdetaan huollossa tarvittaessa niinkuin palatkin;-) Harmi kun ei enää tuoda Suomeen.
Päh. 400 000 räpsähti mittariin. Kiitollisia joka kilometrista, ja vielä kiitollisempia jokaisesta kilometrista jonka se tämän jälkeen kulkee.
Ja kohta ne kaikki lahoo kerralla ja sit saaki olla kukkaro avoinba :D näin se vaan menee..
Onneksi olkoon 300 000. Mulla VW Polo jolla ajettu melkein sama määrä, eikä siinäkään vikoja, mitä nyt kuluvia osia vaihdeltu. Hihna tosin katkesi kerran, mutta eihän se tielle jätä.
Meillä oli Fiesta, jolla saatiin mittariin reilut 300 000. Enemmän olis vielä ajettu, mutta sitten tuli ketjukolari eikä autoa saanut enää "oikaistua."
Meillä Volvo vm. -96, mittarissa 380 000km ja vain kuluvat osat vaihdettu, loistopeli!
Kyllästyin aikoinaan corollaani kun sillä oli ajettu n.550 000 ja aina vaan olisi mennyt leimasta läpi, ruosteraja vaan nousi ylemmäs (rupesi jo hävettää sillä ajaminen)! vaihdoin vanhempaan ja reippaasti alle miljoonan ajettuun vanhaan taxi mersuun, en tiedä kauanko sillä jaksaa huristella. Ärsyttää kun kohdalleni sattuu autot jotka vaan kestää! Toimivaa ja edullisesti ylläpidettävää autoa kun ei viitsisi turhaa vaihtaa :)
Meillä on reippaat 500.000km ajettu taximersu ja eipä tuota ole tarvinnut korjailla. Vasta käytiin kesälomareissu 4000km ja auto pelasi kuin unelma.
Normilukemat veroparatiisissa nimeltä Suomi. Urpilaiselle: voisit kesän kunniaksi korottaa jotain veroja taas!
Mahtavaa!!! Tätä pitää juhlia, skumppa jäihin ja sassiin.
Mä en muista olenko ikinä edes omistanut autoa, jolla olisi ajettu alle 200 000 km.... Elämä on...
Ööh, mitä järkeä leuhkia loppuunajetulla vanhalla koslalla?