Uudet Vain elämää esiintyjät
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bb4cb16b-9b1b-440b-befd-4d7ee4…
En ole katsonut ikinä muuta kuin Neumanin päivän, nyt on pakko katsoa Vesa Jokisen takia.
Ihan parasta viihdettä nähdä Koriseva (Tai joku poppari) vetämässä Klamydian biisejä.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Mun dream teamissa pöydässä istuisivat: Otto Grundström, Elli Haloo, Samuli Putro, Jussi Selo, Arto Tuunela ainakin. Vielä löytyisi tulkittavaksi isoja biisejä. Jos nämä saataisiin, voisin luopua kaikista kevyistä hömppäleikeistä ja katsella vaan heidän eloaan ja tekisivät päivät mitä vaan. Tärkeintä olisivat biisit!
Kyllä! Ja näiden lisäksi Jarkko Martikainen ja Knipi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloitusjaksossa oli ihan hauska tunnelma.
Yllätyin Jannikan huumorista. Paljonko lyödään vetoa, että Toni tulee vetämään duettona jonkun biisin? Eikä siinä mitää, tykkään molemmista. Klamydia kai ainut josta en pidä, mutta mielihän voi muuttua :)
Vierailija kirjoitti:
Se on kkyl paras ko Ylppo vetää sen biisin ' nyt nüssïtáán '
Sen esittää Ressu. Arjan vetämänä ois ollut kova juttu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan yhä Raappanaa ❣️
Todellakin samaa mieltä. Tämä muusikko ansaitsisi huomiota, aivan ihastuttavan lämmin- ja tervehenkisiä lyriikoita persoonallisella otteella ja mahtavilla soundeilla! Puhumattakaan siitä, miltä hän saisi muiden artistien kappaleet kuulostamaan.
Raappana mukaan jo vihdoinkin!
Tunnustan, etten tiennyt, millaista musiikkia tämä Raappana tekee. Meninpä kuuntelemaan, ja ai että!
Aina välillä löytää jonkun ihanan, joka kolahtaa täysillä ja nyt kävi niin. Miten en ole voinut tällaisesta muusikosta tietää?!
Tässä esimerkki:
Oikeesti? Eikö tuon äidinkieli ole Suomi, vai miksi on ominut mamutyylin laulaa? Järkkyä pa*kaa.
Ei kenekään äidinkieli ole Suomi vaan suomi!! Sinullakin näköjään vielä oppimista äidinkielen taidoissasi. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan yhä Raappanaa ❣️
Todellakin samaa mieltä. Tämä muusikko ansaitsisi huomiota, aivan ihastuttavan lämmin- ja tervehenkisiä lyriikoita persoonallisella otteella ja mahtavilla soundeilla! Puhumattakaan siitä, miltä hän saisi muiden artistien kappaleet kuulostamaan.
Raappana mukaan jo vihdoinkin!
Tunnustan, etten tiennyt, millaista musiikkia tämä Raappana tekee. Meninpä kuuntelemaan, ja ai että!
Aina välillä löytää jonkun ihanan, joka kolahtaa täysillä ja nyt kävi niin. Miten en ole voinut tällaisesta muusikosta tietää?!
Tässä esimerkki:
Oikeesti? Eikö tuon äidinkieli ole Suomi, vai miksi on ominut mamutyylin laulaa? Järkkyä pa*kaa.
Ei kenekään äidinkieli ole Suomi vaan suomi!! Sinullakin näköjään vielä oppimista äidinkielen taidoissasi. :/
Pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla :) Lauseen perään laitetaan vain yksi merkki.
Teennäisempää tyyppiä laulajana on vaikea keksiä, kuin Koriseva.
Mua ei kiinnosta Ylppö. Eilisen perusteella kuvittelee itsestään liikoja. Ei vaikuttanut humoristiselle. Samoin Mariska liian tosikko.
Koriseva ja Stigi ei suosikkeja, mutta sopivat porukkaan.
Eniten odotan Versioita Ressulta, Jannikalta ja Reinolta.
Mä olen kuunnellut Jannika B:ta jo ennen suhdetta Toniin.
Itseni herra oli joskus mun voimabiisi ❤️. Hyviä sanoituksia monissa kappaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Klamydian tasoinen paskarokki on voinut saada niinkin ison suosion? Vaikka Popeda on musiikillisesti huono niin Klamydia vetää siitäkin vielä alemmas.
Minäkään en ole pitänyt Klamydiasta sitten yläasteen, mutta ymmärrän heidän suosionsa. Olen heidän keikallaan kerran ollut ja kyllä se meteli ja meno oli kännissä jees. Kaikki siellä olivat aivan naamat. Kesken keikan tuli tappelu joillekin ja riitapukarit heitettiin ulos. Ystävä sanoi että joka keikalla sama meno, ihmiset tuhannen päissään ja tappeluita.
Mutta aina kun joku ihmettelee jonkun musiikin suosiota niin mieleen nousee vain yksi kysymys: mitä väliä? En minäkään kuuntele suurinta osaa tämän hetken soitetuimmista artisteista, ja silti ei ole mitenkään multa pois heidän faninsa ja menestyksensä.
Ps. Popedan musiikkia ei voi sanoa musiikillisesti huonoksi vain koska tyylistä ei pidä.
Vai että tapellaan jokaisella Klamydian keikalla? Älä viitsi puhua palturia.
Vesku keskeyttää aina keikan, jos havaitsee tappelua yleisössä. Ihan sama vaikka olisi biisi kesken. Urpot ulos keikalta ja Vesku muistuttaa että tänne ollaan tultu pitämään hauskaa.
Katso vaikka nämä lähteet jos et usko:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005106446.html
(ajassa 1:10)Veskun päivänä riittää muilla artisteilla tarjontaa. Pelkästään Klamydialla on aivan uskomaton määrä levytettyjä biisejä yli 450 kappaletta ja tämän lisäksi Vesku on ollut tekemässä biisejä muissakin bändeissä, kuten Kylähulluissa. Eihän se määrä korvaa laatua, mutta kunnioitettava määrä biisejä.
Niin? Vesku heittää tappelijat ulos, eli siis tappeluja syntyy? Minä olen ollut viidellä keikalla ja neljältä on heitetty tappelijat ulos. Ainoastaan yksi festarikeikka on mennyt ilman sitä että Jokinen joutunut heittämään tappelijat ulos ja soittanut perään että Älä peitä mun aurinkoo.
Mä oon ollut neljällä keikalla eikä kukaan tapellut eikä ketään heitetty ulos. Kumman kokemus on oikea ja onko se mielestänne jotenkin Veskun syy, että juntit tappelee?
Mitä taas tulee vain elämää ohjelmaan, joku naisista vetää taatusti Pyyntö-biisin "mulla pyyntö ois, älä vie lapsuuttani pois". Arjalla on isot lapset, Jannikalla taapero, Mariskasta en tiedä. Tässä olisi takuuvarma hitti, tyyliin Maaritin "lainaa vain" ja itkut on varmat.
Osaa se vanha punkkarikin olla herkkä ❤❤❤
"Lainaa vain" on Carole Kingin, ei Maaritin piisi.
Paljonko tätä ohjelmaa tehdään? Loppuuko sitten kun kaikki suomalaisartistit ovat käyneet?
Hirveitä stailauksia naisilla avausjaksossa ja mainoskuvissa! Mariska kamaline "taiteilija"hattuineen ja "räppäri"lippiksineen, Jannikan mustavalkoisine tukkineen... Arja raikkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Reino tulla muiden kanssa toimeen?
Ryhmädynamiikan kannalta huono veto ottaa ohjelmaan. Ei varmasti malta olla loukkaamatta.
Tunnetteko te Reinon?
Ei kannata huudella jos ei totuutta tiedä. Sympaattisempaa ja muita huomioon ottavampaa tyyppiä saa hakea. Katsokaa ohjelma ja oppikaa!
On myöntänyt itsekin, että nuoruudessa oli k*sipää ja hänellä meni lujaa joka rintamalla, mutta ihminen voi muuttua!
Näin eilen klipin, jossa Dolly Parton kertoi, miltä tuntui kuulla eka kerran Whitney Houstonin versio Partonin kirjoittamasta I will always love you -kappaleesta. Parton ei itkenyt valtoimenaan omaa luovuuttaan ja teostaan, vaan kertoi asian innostuneena ja hyvänä muistona. Ihme pillittäjiä nämä Suomen artistit teoksineen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa vissiin keskustella siitä, että Reijo Nordin pilaa Vain Elämään.
Makuja on monia ja minun mielipide on, että Reino ja Mariska on tämän kauden odotetuimmat artistit. Reinon kappaleet on todella hyviä ja hän on hyvä esiintyjä. Saako siitäkään keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Se on kkyl paras ko Ylppo vetää sen biisin ' nyt nüssïtáán '
Paitsi, että sen vetää Ressu!
Mariskan "kuolema on kalamies" -siinä laulujen laulu!
Mun mielestä Mariskan Keinu on todella upea biisi, toivottavasti joku esittäisi sen!
Joku mainitsi Knipin. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä haastattelujen perusteella
Vierailija kirjoitti:
Teennäisempää tyyppiä laulajana on vaikea keksiä, kuin Koriseva.
Just näin, mutta ei fanien silmissä.
Kerran olen ollut Korisevan kirkkokonsertissa ja fanit olivat varustautuneet paikalle kannatuskylttien kanssa, osa jopa tanssi parvella.
Konsertin jälkeen fanit tulivat kiittämään tähteä lahjapakettien ja kukkapuskien kera. Ja voi sitä halausten määrää. Arja näytti tuntevan kaikki ihan henkilökohtaisesti. Mutta sellaista se fanitus taitaa olla.
Stig vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä. Sellaiselta, jota tekisi mieli halata oikein kovaa, ja se hämmentyisi siitä.