Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea makeannälkä!

Vierailija
27.06.2013 |

En pidä kotona koskaan mitään herkkuja, koska syön ne. Mutta ihan kamalaa olla tällainen sokerihiiri, nytkin koko ajan tekisi mieli jotain makeaa, mutta ei yksinkertaisesti ole mitään ellen ryhdy leipomaan. Kauppa on lähellä ja himottaisi hirveästi mennä sinne mutta vain herkkujen perässä ei viitsi.

Olen normaalipainoinen, mutta kärsinyt makeanhimostani ihan lapsesta saakka. Mies ei voi ymmärtää, hänelle ei juuri makea maistu ja karkkipussi voi riittää parikin viikkoa helposti ilman että hänelle tulee mielitekoja. Tuo se minua vasta raivostuttaakin. :D

Neuvoja, vinkkejä, apua? Olen koittanut vain saada muuta ajateltavaa, juoda vettä ja syödä kunnolla, mutta ei auta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en kyllä usko ettei yksikään täällä kärsi samasta vaivasta. :D Annatteko te sitten aina vaan mieliteolle periksi ja puputatte makeaa aina kun tekee mieli??

Vierailija
2/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmää voi koittaa syödä! Tai voi tehdä esim. omenakaurapaistosta, mikä ei oo ihan kauheen herkkuherkku. Onhan siinä toki voita mutta muuten hyvä! :D Tai sitten syö jotakin karkkia tms, mutta vähän. Osta vaikka suklaapatukka ja nautiskele se hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö säännöllisesti ja riittävästi, saatko riittävästi rasvaa ja proteiinia? Itse luulin olevani sokerihiiri pahimmasta päästä, mutta suurin ongelmani olikin se, etten syönyt juuri lainkaan kunnon ruokaa. Jotenkin ajattelin, että kun olen hyvin pienikokoinen, niin olen myöskin hyvin pieniruokainen, mutta nälkä iskikin sitten makeanhimon muodossa.

Vierailija
4/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun monipäiväinen makeanhimoni meni ohi sillä, että ostin pari pussia missä x:iä ja kaksi laatikkoa suklaatuutteja. Nyt, kun ne ovat melkein syöty, makeanhimo on tiessään.

Vierailija
5/5 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toimi ollenkaan tuo, että voi syödä karkkia "mutta vähän". Jos sitä on, tulee vedettyä kaikki. Ei yksinkertaisesti tule raja vastaan. Siksi en oikeastaan ostakaan kuin sen verran, minkä annan itselleni luvan syödä. Mutta enpä usko, että makeanhimoa kannattaa lähteä taltuttamaan karkkia syömällä...

Mielestäni syön ihan kunnon aterioita, aamupalan, lounaan ja päivällisen. Välipalaksi sitten monesti rahkaa tai jogurttia ja ehkä joku hedelmä, joskus harvoin leipää. Ruuan määrästä tai laadusta ei siis pitäisi olla kyse. Makean nälkä iskee silloinkin, vaikka olisin jo kylläinen.

T:ap