Miksi naiset ei halua seksiä?
Miksi te naiset ette enää halua miestänne, jonka kanssa teillä on lapsiakin, vaikka mies olisi innokas, nuorikin vielä ja hyvännäköinen? Mikä tappaa seksin?
Kommentit (27)
Näin. Tässä tyhjentävä vastaus. Joka miehen kannattaisi lukea tämä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:18"]
Luulen, ettei kyse monen naisen kohdalla ole lainkaan siitä, etteikö haluaisi seksiä. Seksiä kyllä halutaan, mutta ei mitä tahansa seksiä, vaan HYVÄÄ seksiä. Olen saanut sellaisen käsityksen, että usein miehille huonokin seksi on tavallaan ok, tai ainakin siitä saa jonkinasteista tyydytystä. Mutta naiselle huono seksi todella on huonoa, eikä siitä jää kuin paha mieli.
Hyvää haluaa lisää, niin yksinkertaista se on. Mies saattaa olla innokas, mutta silti ei usein vaan oikein viitsi nähdä mitään vaivaa seksin vuoksi. Kai sekä mies että nainen haluaisivat tulla vietellyiksi, pitkässä parisuhteessa se vain unohtuu...
[/quote]
Kunnioituksen ja luottamuksen puute on tappanut seksihalut niin, etteivät ne varmaan ole enää millään ilveellä herätettävissäkään. Ei enää kiinnosta mitkään huomionosoitukset tai hellyydetkään, mitä joskus aikaisemmin kaipailin.
no mitäs luulet? jokunen päivä sitten täällä oli ketju jossa kyseltiin että onko pareilla ihan oikeasti esileikkiä, kun sen ketjun ap ja hänen miehensä vain riisuuntuivat ennen seksiä nykyään. että jos kuivaan pimpsaan tungetaan munaa ja sitten jyystetään pari minuuttia, niin ei mun todellakaan tee tollasta mieli. mutta onneksi ei miehen kanssa ole tuota ongelmaa, meillä esileikit ja halut pelaa.
tietty miesryhmä on sitten sellaista, joilla on se huora/madonna-syndrooma. eli otetaan nainen joka ei halua seksiä ja sitten valitetaan kun se ei halua seksiä. (miehen logiikka?)
mikä tappaa seksin:
a) sitä ei ole ollutkaan (kt avaukseni: järisyttävän hyvää seksiä)
b) arki
c) puhumattomuus
Kyllä meillä on ainakin seksiä piisannu ja virkku seksielämä pitää hyväntuulisenakin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 14:04"]
Näin. Tässä tyhjentävä vastaus. Joka miehen kannattaisi lukea tämä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:18"]
Luulen, ettei kyse monen naisen kohdalla ole lainkaan siitä, etteikö haluaisi seksiä. Seksiä kyllä halutaan, mutta ei mitä tahansa seksiä, vaan HYVÄÄ seksiä. Olen saanut sellaisen käsityksen, että usein miehille huonokin seksi on tavallaan ok, tai ainakin siitä saa jonkinasteista tyydytystä. Mutta naiselle huono seksi todella on huonoa, eikä siitä jää kuin paha mieli.
Hyvää haluaa lisää, niin yksinkertaista se on. Mies saattaa olla innokas, mutta silti ei usein vaan oikein viitsi nähdä mitään vaivaa seksin vuoksi. Kai sekä mies että nainen haluaisivat tulla vietellyiksi, pitkässä parisuhteessa se vain unohtuu...
[/quote]
[/quote]
Suomeksi: oma kumppani on liian tuttu, joten kipinää on parasta hakea muualta. Tuntemattomalta saadut viettely-yritykset on aina parempia kuin omalta. Se oma äijähän antaa joka tapauksessa!
Tämäkin on jokaisen miehen hyvä muistaa nykynaisista. Muuten tulee isoja pettymyksiä.
Mies sen tosiaan tappoi. Se alkoi käyttäytyä kuin olisin pumpattava barbara, jonka toiveidta ja haluamisista ei tarvitse välittää. Se unohti esileikit tai alkoi harrastaa sellaisia esileikkejä, jotka käyännössä vain sattui. Se ihan konkreettisesti väänteli ja käänteli mua kummallisiin asentoihin, puristeli jne, eikä ollut ymmärtävinään vaan loukkaantui kun sanoin, että sattuu. Se halusi aina harrastaa seksiä sen jälkeen kun minä olin nukahtanut tai sit aamulla kun en ollut vielä hereillä mut lapset yleensä oli - ei vahingossakaan illalla lasten nukkumaan mentyä kun minä olisin vielä ollut hereillä, silloinhan tuli telkkarista jotain mikä oli minua kiinnostavampaa. Ja sit sillä oli ihme hinku osana sitä esileikkiään, joka kai kiihotti sitä vaikkei mulle toiminutkaan, tökkiä kulliaan mun pakaroiden väliin anukselle, "melkein sisään" ja vaikka mulla ei sinänsä ole mitään anaalikammoja niin olis ollut ihan asiaa käydä sit pesulla tuon jälkeen ennen emätinyhdyntää, koska siitä tuli mulle hiivatulehduksia, mut ei, sitäkään se ei halunnut tajuta, vaikka sanoin.
Tähän se seksielämä meillä kuoli, mutta mies ei tajua sitä vieläkään. Sen mielestä se on maailman ihanin rakastaja ja minä vaan frigidi haahka.