Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isorintaisen pakko käyttää poolopaitoja helteillä?

Vierailija
27.06.2013 |

Meillä on töissä kirjoittamaton sääntö, ettei rintojen vakoa saa näkyä vaatteiden alta. Rinnat täytyy siis peittää niin, ettei väliä näy yhtään. 

Minulla on F70 koon rinnat, vaikka olen normaalipainoinen. Kärsin isoista rinnoistani ja säästän jo rintojen pienennysleikkaukseen. Julkiselle en pääse, koska minulla ei ole todettuja selkäsärkyjä, päänsärkyä tai muita vaivoja.

Minun on äärimmäisen hankalaa löytää paitoja tai mekkoja, jotka olisi niin peittäviä, ettei vakoa näy. Vako ulottuu todella ylös, enkä todellakaan käytä mitään nostavia push-up-rintaliivejä.

Esimies tuli tänään sanomaan, että voisin laittaa vähän peittävämmän yläosan. Minulla on tänään tämä paita päällä: http://vila.com/vila/s-s-knit/mae-knit-tunic/14017106,en_GB,pd.html?dwvar_14017106_colorPattern=14017106_Pristine&forceScope= eli ei todellakaan mikään paljastava, enemmänkin peittävä.

Nyt vain on niin kuuma, etten jaksa käyttää mitään huiveja tai poolopaitoja!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän semmoinen tiukka poolo tissejä korostaa kuin tuo!

Vierailija
2/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siellä työpaikalla olla jollain ongelma pienistä tisseistään kun tuostakin on sääntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeesti.. laitat huomenna töihin sellasen Oikeen kireän poolopaidan..Sellasessa ainakin mun isot tissit oikeen korostuu ja kuljet siellä rinta rottingilla ja puhiset mennessäs että kun on kuuma :)

Mä suosin nyt kesähelteillä sellasia toppeja missä on vähän leveemmät olkaimet (ei naruja) ja rintapuolelta nousee aika ylös kuten tämä http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/naisten-ylaosat/line-collection-toppi-5910997

Vierailija
4/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen ommellut v-kaula-aukkoisiin trikoomekkoihin resorista kiiloja kaula-aukkoa pienentääkseni. Ne toimivat hyvin eikä alle tarvitse pukea t-paitaa, joka olisi liian kuuma ja menisi koko ajan myttyrään. 

Vierailija
5/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:16"]

Ei kun oikeesti.. laitat huomenna töihin sellasen Oikeen kireän poolopaidan..Sellasessa ainakin mun isot tissit oikeen korostuu ja kuljet siellä rinta rottingilla ja puhiset mennessäs että kun on kuuma :)

Mä suosin nyt kesähelteillä sellasia toppeja missä on vähän leveemmät olkaimet (ei naruja) ja rintapuolelta nousee aika ylös kuten tämä http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/naisten-ylaosat/line-collection-toppi-5910997

[/quote]

Tämä toppi nyt ei sopisi alkuunkaan, rintani olisivat kuin tarjottimella. Leikkauksen on oltava 10cm ylempänä. 

Ja muutenkin asu on smart casual, joten trikootoppi ei käy. Ehkä sitten menen huomenna vartaloa nuolevassa kireässä paidassa. Ei varmasti näy mitään vakoa. Ärsyttää vaan, kun yrittää oikein tekemällä tehdä oikein. 

ap

Vierailija
6/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa ostaa sellaisia kolmion mallisia kangaspalasia, jotka kiinnitetään rintaliiveihin liian avaraa pääntietä peittämään. Näppärä askartelee sellaisen itsekin. Otan osaa tilanteeseesi, mutta tosiaan rintoja voi korostaa muullakin tavalla kuin kaula-aukolla.

Vierailija
7/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:28"]

Netistä saa ostaa sellaisia kolmion mallisia kangaspalasia, jotka kiinnitetään rintaliiveihin liian avaraa pääntietä peittämään. Näppärä askartelee sellaisen itsekin. Otan osaa tilanteeseesi, mutta tosiaan rintoja voi korostaa muullakin tavalla kuin kaula-aukolla.

[/quote]

Onko linkkejä tai vinkkiä millä hakusanalla googlettaa?

Vierailija
8/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus! Onko pomosi mies vai nainen? Eikö toi ole jo seksismiä!

Mä taas katselin just eilen passia hakiessa, kun virkailijalla oli isot rinnat ja vakoa näkyi ainakin kymmenen senttiä, eikä paita ollut mielestäni mitenkään avonainen. Eikä mul tullut mieleenkään, et kamala, kun tolla näkyy vako.

Vierailija
9/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa alle (silkkisiä) toppeja, erivärisiä. Eivät ole kuumia, ja saa rintavaon peittoon kun laittaa alle topin ja päälle normaalit vaatteet. Tosin tuollainen sääntö on aika typerä, sillä isorintainen ei saa rintojaan peittoon niin helposti mitä pienirintainen. Ymmärrän etteivät rinnat saa olla tyrkysti esillä, mutta on eri asia esitellä kun se että hieman vakoa näkyy.

Vierailija
10/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teksiin valituksen pomosta ja seksuaalisesta ahdistelusta. Tiollainen alentava puhe todellakin on juuri sitä. Enkä muuttaisi pukeutumista. Sama kuin isovehkeistä miestiä kiellettäisiin istumasta kun elin näkyy housujen alta nolosti.

Vierailija
11/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYt huomenna sellainen pusero, joka nuolee rintoja, mutta kaula-aukko on niin korkealla ettei vakoa näy. Ja valitse todella sellanen, joka oikein nuolee rintoja ja korostaa niitä. Voit sitten pomolle sanoa,että vako on piilossa. Tuu kertomaan, mitä pomo sanoi!

Vierailija
12/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ton jo puheeksi, siis ihan suoraa: ottaisin vaikka puolet paitavarastostani mukaan töihin ja printtinä noita netin kuvia, että miltä niiden kuuluu näyttää ja sitten, että miltä ne näyttää sun päälläs. Ja kysyisin, että mistä, millaisia ja millä rahalla sun pitäis niitä vaatteita hommata, jos normaalit vaatteet ei käy. Siis ihan asialliseen sävyyn, mutta niin, että ymmärtävät ettei tuon kokoluokan tissejä vaan saa piiloon vaikka yrittääkin pukeutua asiallisesti. Ja tiedäthän, että jos töissä vaaditaan tietynlaista pukeutumista niin siihen pitää antaa vaaterahaa?

Vierailija
13/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 8: esim. Cleava, Cami Secret, varmaan on muitakin merkkejä. Mutta tosiaan itsekin voi ommella.

Vierailija
14/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:40"]

Mä teksiin valituksen pomosta ja seksuaalisesta ahdistelusta. Tiollainen alentava puhe todellakin on juuri sitä. Enkä muuttaisi pukeutumista. Sama kuin isovehkeistä miestiä kiellettäisiin istumasta kun elin näkyy housujen alta nolosti.

[/quote]

Paljastavien vaatteiden kieltäminen ei sinänsä ole mielestäni ahdistelua tai alentavaa. Monessa työssä asiallinen pukeutuminen kuuluu asiaan.

Mutta avausviestin linkin paita on kyllä kaikkea muuta kuin paljastava. En osaa edes kuvitella, minkälaiset rinnat täytyy olla, jotta ne näkyisivät tuon alta...

Vierailija
15/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 13:04"]

Minulla on F70 koon rinnat, vaikka olen normaalipainoinen.

[/quote]

Nam! Kaikkien maailman miesten puolesta nöyrä pyyntö: älä vaan mene ja pilaa tätä täydellistä kokonaisuutta millään leikkauksilla.

Vierailija
16/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:00"]

Mutta avausviestin linkin paita on kyllä kaikkea muuta kuin paljastava. En osaa edes kuvitella, minkälaiset rinnat täytyy olla, jotta ne näkyisivät tuon alta...

[/quote]

Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei edes tarvitse olla mitenkään järkyttävät melonit. Itselläni on jonkin verran tavallista isommat rinnat, ei kuitenkaan läheskään samaa luokkaa kuin povipommien silikonit, mutta kun olen lyhyt ihminen ja se vaikuttaa kaikkiin mittasuhteisiin, niin rinnat asettuvat tosi ylös ja melkein tunkevat ulos kaula-aukosta.

Vierailija
17/17 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun aloitusviestin tunika on akryyliä, siis järkyttävän hiostava. Jos koko on sinulle liian pieni, se näyttääkin varmasti paljastavalta, hirveältä ja tyrkyltä isorintaisella. Esimiehesi on oikeassa. Hänellä on todennäköisesti arvostelukykyä sanomaan, miten teillä töissä tulee pukeutua. Kaikki alaiset eivät tuota taitoa valitettavasti osaa. Eri töissä pukeudutaan eri tavalla. Pelkästään jotkut kaupan kassat ovat törkeissä vaatteissa.

Täällä jo haukutaan esimiestä, vaikka hänen näkemystään asiasta ei olla edes kuultu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi