Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Leppilampi Elämä lapselle konsertin juontajana ja sama puku päällä, kuin TTK:ssa. Vetääkö putkeen nää lähetykset. Eikö Suomesta löydy muita juontajia???
Vierailija kirjoitti:
Parasta tässä ja huikein kehityskaari on vuosien aikana nähty tuomarityöskentelyssä. Ovat aivan upeita kaikki, loistavia analyysejä, jotka avaavat tanssin koko olemusta. Parasta oli, että jättivät vierailevan tuomarin pois ja nyt vain asiantuntijoita jäljillä. Upea kombo - täydentävät toinen toisiaan.
Pisteytyksen suhteen ovat kyllä tuomarit hakoteillä. Pisteitä jaetaan yläkanttiin puolihurmoksessa, vaikka toistaiseksi parhaatkin esitykset ovat olleet korkeintaan keskinkertaisia. Viimeisissä ohjelmissa jaetaan ilmeisesti taas pelkkiä kymppejä.
Nyt Iltalehdessä Anssi lupaa "ravistelua" ja Janina lupaa että hänellä mekko pienenee.. Ei. Janina - ei. Minusta hän ei ole enää siinä kunnossa eikä siinä iässä että kannattaisi turhia paljastella. Tyylikäs ja viettelevä voi olla monella tapaa. Jätetään pienet mekot solakoille vartaloille.
Vierailija kirjoitti:
Virpi on kisan kaunotar. Sorja kroppa ja kauniit kasvot.
Virpi on liian laiha. Sillä yli 50 vuotiaalla Kristiinalla on parempi kroppa, itse asiassa tosi hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virpi on kisan kaunotar. Sorja kroppa ja kauniit kasvot.
Virpi on liian laiha. Sillä yli 50 vuotiaalla Kristiinalla on parempi kroppa, itse asiassa tosi hyvä kroppa.
No ei todellakaan ole! Virpillä on uskomattoman hyvä vartalo ja upeat kasvot. Kristiinalla on ikäisensä kroppa, kuten Janinalla, eli eivät kestä enää paljastelua, eikä tarvitsekaan kestää. Kunpa vaan itsekin uskoisivat ja hyväksyisivät sen.
40 vuodesta eteenpäin voisi unohtaa paljastelun niin naiset kuin miehet. ennen oli paremmin kun lapset tehtiin ajoissa ja ikäännytkiin normaalisti.
Ärsyttävää, kun TTK julkaisee Instagramissaan pätkissä seuraavat tanssit ja kappaleet.
Biisivalinnat ovat tähän asti olleet melko tylsiä. Miisa valinnut Shape of youn sunnuntain sambaksi.
Aikoinaan lopetin katsomisen naisten hirveiden, sopimattomien ja liian usein aivan liian paljastavien asujen takia. Sitten näiden asujen paljastavuutta kauhisteltiin. Sohvaperunoita olleiden pätkien perusteella sama meno näyttää yhä jatkuvan. Kummallista kun naisia ei voida pukea normaaleihin vaatteisiin. Tätä olisi oikeasti mukava katsoa, jos kyse olisi oikeasti vain tanssista ja tanssitaidoista normaaleissa vaatteissa, jolloin esiintymisasulla ei olisi mitään merkitystä. Nykyisellään ihmeelliset asut kuitenkaan tuovat esitykseen vain harvoin mitään lisäarvoa. Halutaan vain "näyttävyyttä". Jos itse olisin julkkis ja minua pyydettäisiin mukaan ohjelmaan asettaisin osallistumisen ehdoksi riittävän säädylliset esiintymisasut. Haluaisin oppia tanssimaan, en paljastella tai että tähän liittyen minusta tehtäisiin yhtään juttua. Itse tanssimista tietysti saisi kommentoida.
No Miten Niin minä kun en Kattonnu Koko Ohjelmaa.
JOS MINÄ TAAS OISIN SIELLÄ TANSSIMASSA OISI MULLA MATASSA KAIKKI NÄÄ:
Puvustaja, Kampaaja, itseltäni ois meikit( myyntiedustaja),
Sähkömies,
Paikkakunnalla on on Erinomainen Laulaja, sekä täällä on Asunut Eräs Tunnettu Mies laulaja( jo ikää karttunut Tonnin Stiflat Ramona)
Sekä Naapuri Kunnastaki on , jopa kolme laulajaa.
Sekä Lähikaupungis on Tangokuningas, ja tiedän Kansainvälisesti tunnettu Nuorisokuoro.
Eli Johanna Försti ja Sami Pitkämö sais sen ajan huilata.😆😅
Niin Joku täällä kirjoitti , että mitä hällä ois mukana jos ois julkkisena tanssia humuuttamas, mulla Heh ois nuo Kaikki.
Toi Pimiä on kyllä kaamee. Mun tulee oksennus, kun se ketkuttaa ja veivaa musiikin tahdissa. Pysyisi edes nahoissaan. Ei voi katella!!!!
Vapulla kerrankin onnistunut look!
Kaksi ekaa esitystä olleet vaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Toi Pimiä on kyllä kaamee. Mun tulee oksennus, kun se ketkuttaa ja veivaa musiikin tahdissa. Pysyisi edes nahoissaan. Ei voi katella!!!!
Mikä sinua siinä niin kovasti kiusaa? Aiemminkin olet valittanut tuota oksennuksen tulemista. Pitäisikö sinun käydä lääkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Ja entä kun se avaa suunsa. Yääääk mikä kiekuja.
Pelkääkö tuomarit rasistin leimaa ku Jesselle nuin hyvät pisteet!? Ihan paska tanssi oli, nainen kyllä osaa mutta Jesse vaan hiippailee taustalla. Ja Kristiina ja Aleksi sai huonommat pisteet vaikka oli heittämällä parempi ku Jessen ja Claudian. Haiskahtaa.
Tuleeko kenestä tahansa naisesta tuollainen kissa, jos tanssii kymmenen tuntia päivässä? Vai valikoituuko tuohon ammattiin naisia, joilla on jo valmiiksi tietynlainen fysiikka?
t. Minäkin haluan tuollaisen kropan!
Olipa vaatimaton puvustus Jarella ja Saanalla. Onko tällä kaudella joku säästöbudjetti vai miksi osa puvuista ollut aika kamalia?
No jää Poliseillakin Virka päälle Vapaalla. Kokemusta on.