Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Shirly ja Jani kuin sisarukset 😀
Kaikki miehet oli kiinnostavia, naiset ihan plaah. Miten nyt näin? Ihan tosi epäkiinnostavia.
Kiinnostaa onko Sami Sykkö oikesti niin kiva kuin antaa kuvan, odotan heidän treeniklippejä.
Eikö tän pitäis olla tanssii covidioottien kanssa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jutalle laitetaan aina noi mt-tapaukset :(.
Jutta on ihana tanssija.
Jutta on pitkä. Sille laitetaan kaikki pitkät ja kaikki isot miehet.
Katsoin vasta äsken eilisen esittelyjakson. Päällimmäisenä siitä jäi mieleen Jorma Uotisen karismaattinen persoona. Minua kiinnostaa naisista ladyliket Kristiina Halttu ja Virpi Sarasvuo. Se pieni klippi Virpistä soutamassa pois Jarin luota oli kaunis hetki. Miehistä kiinnostaa erityisesti Sami Sykkö ja Touko Aalto. Myös Niklas Hagmanin suoritusta jännitän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jutalle laitetaan aina noi mt-tapaukset :(.
Jutta on ihana tanssija.
Jutta taitaa olla naisopettajista pisin, joten hänelle laitetaan useimmiten pisimmät mieskilpailijat pariksi. Onhan Jutalla ollut hyviäkin pareja, kuten Harri Syrjänen, Jani Toivola ja viime vuonna Christoffer Strandberg.
Miksi Vapulla oli tuollainen roiskeläppä päällä, näki kuinka hankala oli istua vilauttelematta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä taas Johanna Försti laulamassa, voisivat vaihtaa jo välillä laulajaa.
Todellakin, en kestä enää sitä Förstiä, enkä liioin Sami Pitkämöä. Pilaavat kaikki laulut kireillä äänillään.
Ootan eniten Miisan ja Markon tansseja 😍😍
Odotan eniten näitä tangoja tänä iltana. Opettajista Marko Keränen on kaikkein flegmaattisin eikä saa oikein tanssipariansa näyttämään parastaan.
Pimiä ja Leppilampi tuntevat toisensa niin hyvin, että he näkevät ilmeestä tai eleestä, jos toinen ei muista, mitä piti seuraavaksi sanoa.
– Minun piti puhua espanjaa alkujuonnossa, kun laulaja Alvaro Soler oli esiintymässä lähetyksessä. Olin sata kertaa sanonut sen aamulla ja osasin juonnon sujuvasti ulkoa. Yhtäkkiä suorassa lähetyksessä unohdin sen.
– Mikko otti siitä heti kiinni ja sanoi sen itse. Hän tuntee minut ja puherytmini niin hyvin, että tietää, että nyt unohtui, Pimiä kiittelee.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vappu-pimia-ja-mikko-leppilampi-ope…
Olen katsonut kaikki kaudet ja todennut, että kyllä erityisesti Mikko klaaraa hyvin kaikki yllättävätkin tilanteet.
Ohjelma on muuttanut uuteen studioon, johon mahtuisi normaaliaikoina 450 henkeä, mutta yleisöä on nyt maksimissaan 80. Aiempina vuosina studiossa on ollut noin parisataa henkeä yleisössä. Yleisö istuu maskein varustettuna ja tarkoin turvavälein sijoitettuina.
Tosi paljon muitakin muutoksia ovat järjestäjät joutuneet tekemään, jonka kohta näemme, kun ohjelma alkaa.
https://www.is.fi/tanssiitahtienkanssa/art-2000006594011.html
Kuva kenraaliharjoituksesta:
Mielenkiintoista tänään myös nähdä nämä kaksi uutta opettajaa tanssimassa.
Kummallinen aloitus tänä vuonna.
Vapun hiukset ovat omituisen väriset.
Hirveitä nuo kaikki parit. Ei mitään mielenkiintoo kattoa.
Miksei tuohon ruutuun voi laittaa, mikä tanssi on kyseessä.
Miks nää ei osaa puhua suomea? 🤔