Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Miksi tuomareilla on kaikilla eriparikyltit? Antaa ohjelmasta halvan kuvan.
Perinteisen hiihdon jälkeen kiva katsoa luontevaa ja mukaansa tapaavat tanssin iloa. Loistavaa Jare!
Mikko vetää kyllä jotain.. Niin outoja kommentteja. "Sä olit koko tanssin tälleen" ja näyttää huuli pyöreänä ilmettä... Mitä hittoa???
Miksi Saanan ylä- ja alaosa eivät ole yhteensopivat?
Virpi tanssi äsken todella hyvin, hän näyttää aina niin hyvältä ja puku oli täydellinen tähän tanssiin.
Putous = hahmokisa
Taitoluistelu = hypyt
TTK = lattarit
Vierailija kirjoitti:
Mikko vetää kyllä jotain.. Niin outoja kommentteja. "Sä olit koko tanssin tälleen" ja näyttää huuli pyöreänä ilmettä... Mitä hittoa???
Myös Miisan kropan kommentointi 😐
Jare on huikee, niin paljon sielukkaampaa annettavaa yleisölle ilman Villegallea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi, mulla meni ohi. Aika outoa alkaa kommentoimaan nuoren naisen kroppaa.
Mitä tolla haarojen esittelyllä haetaan? Mielestäni se on mautonta. Ihme puvustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi, mulla meni ohi. Aika outoa alkaa kommentoimaan nuoren naisen kroppaa.
Olisko vanhan naisen kropan kommentointi enemmän ok?
Ei kai tässä nyt koiteta leipoa Virpistä ja Samista voittajia. Virpi on jotenkin tosi mitäänsanomaton ja eloton, en saa mitään hänestä irti.
Vapun käsivarret valkoiset. Rintakehä punainen. Kasvot keltaiset. Haarat auki leningissä.
Jari varmaan äänestelee Virpiä oikein urakalla. ku on massiii😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vanhan naisen kropan kommentointi enemmän ok?
No kun itse on jo keski-ikäinen niin ällöä kommentoida nuorten kroppaa.
Vapulla on läpinäkyvä, sensuellinen haarali.
Virpi ja Sami olivat aivan huikeita.