Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Damn, Jare ja Saana oli mun lempparit aiemmin, mutta Saanan kroppa on nyt viime aikoina aiheuttanut mille niin pahan alemmuuskompleksin, että en enää pysty oikeen nauttimaan heidän tanssistaan :(
Vierailija kirjoitti:
Miten saa tuollaisen varren kuin Saanalla?
Minäkin haluaisin. Varsinkin nuo sääret💚💛🧡
Minulla on hoikat sääret, periaatteessa ihan nätit muiden mielestä mutta Saanan sääret on todella s-e-k-s-i-k-k-ä-ä-t ja lihaksikkaat.
Meidän pitää alkaa tanssia?
MIKÄ VETO JARELTA JA SAANALTA! Wow :)
Wau! Upea samba Jarella ja Saanalla
Aika usein miesamatööri askeltaa sambassa naismaisesti mut Jare onnistui pitämään oman tyylinsä tyylillä
Vierailija kirjoitti:
Damn, Jare ja Saana oli mun lempparit aiemmin, mutta Saanan kroppa on nyt viime aikoina aiheuttanut mille niin pahan alemmuuskompleksin, että en enää pysty oikeen nauttimaan heidän tanssistaan :(
Mä käänsin sen inspiraatioksi. Laitoin jääkaappimagneettiin Saanan sääret. Ensi kesänä mullakin on tuollaiset. Pitänee pikkuisen lisätä liikunnan määrää. ☺
Mun tekee niin pahaa toi Vapun ääni. Oikeesti. Korviin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa tuollaisen varren kuin Saanalla?
Minäkin haluaisin. Varsinkin nuo sääret💚💛🧡
Minulla on hoikat sääret, periaatteessa ihan nätit muiden mielestä mutta Saanan sääret on todella s-e-k-s-i-k-k-ä-ä-t ja lihaksikkaat.
Meidän pitää alkaa tanssia?
Saana vois alkaa myydä treeniohjelmaansa, maksaisin vikisemättä
Jaren ja Saanan tanssi oli aika kaamea, ei kunnon sambaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käänsin sen inspiraatioksi. Laitoin jääkaappimagneettiin Saanan sääret. Ensi kesänä mullakin on tuollaiset. Pitänee pikkuisen lisätä liikunnan määrää. ☺
Mulla ei auta, koska olen about 20cm lyhyempi kuin Saana, eli mikään määrä treeniä ei tekisi kropastani seksikästä :(
- Sama
Mä en myöskään lämmennyt Jaren ja Saanan sambaan, ehkä se on just toi Jare..
En ole seurannut tätä ohjelmaa sen kummemmin mutta tämön jaren ja saanan tanssin nyt näin ja tuli mieleen että kun se villegallekin tuolla joskus oli niin miten hän sijoittui että joko jare on pidemmällä kuin mitä villegalle aikoinaan?
toi miisa on niin ärsyttävä, en mahda mtiään sille, että en tykkää persoonasta
Miisalla upea paljettimekko mutta Markolla kamala antipukeutumisasu, mustat farkut ja musta t-paita. mitäs järkeä tässä on?
Jaren ja Saanan trendi on laskeva.
Miisan ja Markon välillä ei oo minkäänlaista kemiaa.
Ei sytyttänyt tämä Miisakaan..
Vierailija kirjoitti:
Miisan ja Markon välillä ei oo minkäänlaista kemiaa.
Miisa nyt on tuollainen hupiakka, vaikeaa löytää kemiaa.
aah, kohta saadaan niklasta....
Vaimo passaa miestä ja vie aamukahvit sänkyyn?