Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Virpi näyttää upealta tänään.
sami on niin sataprosenttinen gay-lanne ettei mitään rajaa :D
Vierailija kirjoitti:
Jukan ilme oli taas tympeä kun ei saa kehuja.
Pitäskö kaikkien miesten olla jotain Sami Sykköjä ilmeiltään.
Ei sais tässä kohtaa kautta enään kutosia tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo Miisa ärsyttää mua?
Oot varmaan kade tai jotain.
Miisa on kyllä ihan itse on vastuussa siitä, millaisena näyttäytyy. Tässä ohjelmassa on näyttäytynyt yksinomaan ylimielisenä.
virpi saisi pudota mieluummin kuin sykköliini
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä toi Mikko, joka aina paukuttaa musikaaliasiaa. Joojoo, tiedetään et haluaisit niin kauheesti et joku pyytäis sut musikaalirooliin. Rauhoitu!
Mikko haluaa Katrin pariksi tanssimaan. Ensi syksynä?
Vierailija kirjoitti:
virpi saisi pudota mieluummin kuin sykköliini
Eiiiiiiiiiiiiiiii!
Mä tykkään Virpin ja Samin huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Virpi lompsuttelee kävellä kuin monot jalassa. Naisellisuudesta ei tietoakaan.
Tämä! 😂
Virpillä ja Samilla on mahtava heittäytyminen joka viikko. Ja heidän hyvä keskinäinen kemiansa näkyy aina. Tykkään tuosta hulluttelusta ja asenteesta. Virpi on hauska ja huumorintajuinen nainen. Oli myös hauskaa, että laulettiin "only fourty-four".
Miten toi Virpi oli niin jäykkä? Näytti tosi hassulta, kun Samin lantio vispasi kuin viimeistä päivää, ja Virpi vaan käveli vieressä.
Sami Syköllä on asenne kohdallaan.
Maria on tietysti omassa luokassaan, mutta olisi kiva, jos myös Mikaelille olisi annettu edes yksi soolobiisi. Oopperan kummitus olisi sopinut Saaren äänelle, sillä vetää juuri tuon tyyppisiä voimakkaita kappaleita Queen-musikaaleissa ja keikoillaan.
Jatkuukohan bändin koronakaranteeni vielä ensi viikollakin? Kuulisin mielellään lisää Mariaa ja Mikaelia.
Vierailija kirjoitti:
Virpi näyttää upealta tänään.
Just mietin, että kuinkas monta lasta hällä olikaan. Minihame istui perfectly. Oli jotenkin niin Abbaa ja viatonta 70-lukua että.
Vierailija kirjoitti:
Maria on tietysti omassa luokassaan, mutta olisi kiva, jos myös Mikaelille olisi annettu edes yksi soolobiisi. Oopperan kummitus olisi sopinut Saaren äänelle, sillä vetää juuri tuon tyyppisiä voimakkaita kappaleita Queen-musikaaleissa ja keikoillaan.
Jatkuukohan bändin koronakaranteeni vielä ensi viikollakin? Kuulisin mielellään lisää Mariaa ja Mikaelia.
Marian kannattais unohtaa näyttelijätyöt, ja vaan laulaa ja tehdä musikaaleja.
molemmilla sameille on asenne kohdillaan. mutta varmasti toinen heistä joutuu tänään pois :(
Vierailija kirjoitti:
mikä yllätys miisan ja markon pisteet.... hieno esitys oli, ihana tunnelma mutta miten oli paso doblen kanssa. itse kai niin amatööri, etten vain tajunnut, että kyllä se siellä oli. mutta hieno esitys. kaikki lähtee tyylitajuisesti valitusta kappaleesta (toisin kuin niklaksella ja kialla....)
Mä olin niin Marian laulun lumoissa, etten edes huomannut tanssia.
Virpillä ja Samilla hyvä yhteinen meininki, mitta jostain syystä katsojaa kiusaannuttaa. Sami on kuin puuhevonen kuutamolla, itse luulee olevansa jotenkin hauska, on jäykkä ja jotenkin epätanssijan oloinen. En haluaisi tanssia Samin kanssa.
Sami Helenius on upea tanssija. Ja kerrankin hän on saanut tanssipariin, jonka kanssa hänen huumorintajunsa toimii.
Onpa ihanaa, kun viime synkistelyjakson jälkeen on ihan "tavallinen" jakso! Just tämmöisenä TTK on parhaimmillaan. hyvää mieltä ja vie muihin maailmoihin. Ja vielä hienot solistit!