Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Tuli ihan kylmikset Phantom of the opera -esityksestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo Miisa ärsyttää mua?
Oot varmaan kade tai jotain.
Kuka nyt tuolle kateellinen olisi?
Hienoa, että muutkin onnistuu ku Nikke! Säilyy kiinnostavuus tässäkin ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuo Miisa ärsyttää mua?
Koska vetää jotain kummallisa roolia, vaikka oikeasti on paniikkikohtauksen partaalla.
mikä yllätys miisan ja markon pisteet.... hieno esitys oli, ihana tunnelma mutta miten oli paso doblen kanssa. itse kai niin amatööri, etten vain tajunnut, että kyllä se siellä oli. mutta hieno esitys. kaikki lähtee tyylitajuisesti valitusta kappaleesta (toisin kuin niklaksella ja kialla....)
Olipa vaikuttava Miisan ja Markon esitys!
& upea Marian ja orkesterin versio, aivan täydellinen
Virpi lompsuttelee kävellä kuin monot jalassa. Naisellisuudesta ei tietoakaan.
Virpi on ihan paska. Ei ymmärrä miksi hehkutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miisa todella harjoittelee.
Kuten kaikki muutkin. Tosin puheidensa perusteella sallii itsellensä välipäiviä, jos on ollut liian rankka päivä vlogikuvaamisen ja kynsihuollon parissa.
Heh, Virpi sais tippua, ei oo tanssikuningatar hän.
No ei kyllä ollut kympin arvoista nähnytkään.
Miten tää Virpi on niin kankeen oloinen?
virpin partneri vetää mniin että selväksi tulee että tanssista nautitaan. Ihana katsella kauniisti liikkuvaa lantiota. tuo pöksyjen matsku hieman mietityttää
Miten Virpi voi olla näin pitkällä kilpailussa? Ei näytä kävelyä kummemmalta
Virpillä ja Samilla synkkaa, heidän jutteluaan ja treenejään on hauska katsella.
Virpi on nättinä, kivat kiharat. Mutta varovaista on Virpin tanssit aina, sisäsiistejä vaikka minihame päällä.
Olipa veltto esitys Virpiltä. Jotenkin energia oli ihan hukassa. Booooring.
Aivan ihana laulaja Maria, taitoa ja tunnetta. Johanna Fröstin kirkunaa ei ole ikävä.