Tyttö olo, poika ultrassa, kumpaa odotan?
Kuinka vahvasti voi äidin vaistoonsa luottaa? Olen noin puolivälissä raskaana ja intuitio sanoo koko ajan, että tyttö on tulossa. Myös vanhankansan sormustesti näyttää eri sukupuolta kahden pojan jälkeen. Sydänäänet neuvolassa kuulostivat myös hieman erilaislta kuin poikia odottaessani. Etova olo on jatkunut iltaisin edelleen. Poikia odottaessa en muista etovuutta olleen alkuraskauden jälkeen. Kuitenkin rakenneultrassa lääkäri oli näkevinään pojan. Pieni pettymys, mutta ei ylitse pääsemätön. Uskallanko kuitenkin mielestänne jatkaa haaveilua omasta pikkutytöstä? Voisiko ultra antaa väärän kuvan vauvan sukupuolesta vielä tässä vaiheessa?
Kommentit (11)
Odota poikaa, mutta pue se hameeseen ja muihin tyttöjen vaatteisiin. Kerro pojalle, että hän on tyttö ja sekoita hänen päänsä.
t.vihreä
"Oli näkevinään pojan" vai näki pojan? Mee yksityiselle ultraan ja pyydä kattoon sukupuoli.
Poikaa odotat, kyllä minäkin luotan ultraan enemmän.
Ja juu, minulla oli esikoisen kohdalla tosi vahva tyttöolo mutta ultra näytti poikaa ja se myös tuli =)
Itse luottaisin epävarmaan ultraajaankin enemmän kuin noihin "oloihin".
Raskaus voi tuntua erilaiselta niin monista syistä: on jo useampi raskaus takana, äidillä enemmän ikää, kotona enemmän härdelliä, oma mieli tekee tepposet ja huomaa vain ne erilaiset tuntemukset (kun toivoo niitä), ylipäänsä naisen raskaudet eivät vaan ole identtisiä keskenään.
Onnea kuitenkin odotukseen! Ihana vauvan pallero kuitenkin tulossa :)
Vihreä, en todellakaan aio tehdä mahdollisesta syntyvästä pojasta tyttöä. Vaan kasvattaa ihanasta pojasta kunnon miehen. Miksi ihmeessä sekoittaa lapsen päätä tuollaisella? Tarkoitukseni oli selvittää onko jollekin muullekin kenties käynyt näin, että vaistot ovat sanoneet toista kuin ultra.
Toiveesi on niin vahva, että Se ohjaa vaistoasi. Kohtaa jo totuus: odotat poikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:21"]
Odota poikaa, mutta pue se hameeseen ja muihin tyttöjen vaatteisiin. Kerro pojalle, että hän on tyttö ja sekoita hänen päänsä.
t.vihreä
[/quote]
Jos tuleekin tyttö niin kasvata kuin poikaa, kiellät esim tyttökaverit jne. 15 vuotiaana kun hän on kunnon rekkalesbo niin alat viemään terapiaan ja hoitoihin ja transsukupuolijuttuihin ja sekoitat tytön pään lopullisesti haukkumalla sitä tyyliin, että sinä senkin lesbo, et edes meistä saa kun olet tuollainen miehekäs rekkalesbo. Tämä kasvatusmetodi on kuulemma kovassa huudossa lesbojen keskuudessa ja feministien.
Tai kuin käy minulle. Ultraaja oli näkevinään pojan, ei aivan täysin kunnolla. Minulla oli ns. "poikaolo", siihen en kyllä osannut luottaa :)
Useammalla kerralla kuulin että kyllä se poika voi olla, ihan tarkkaa ei koskaan ollut.
Tytön sain ja olihan se pienoinen shokki kun sitä ehti poikaa jo itsekin odottaa :D
Saa kai äidillä olla vaikka alienolo, kyllä mä enemmän luottaisin ultraan.