Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäväriset lakanat sängyssäsi juuri nyt on?

Vierailija
27.07.2020 |

Mulla harmaa jenkkisängyn suojalakana, tummansininen aluslakana, musta (valkoiset polka dots -pallot) pussilakana ja mustat tyynyliinat. Tulipa kerrankin synkkä. Päiväpeittokin on viininpunainen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset pellavalakanat.

Vierailija
2/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lakana, musta-harmaa pussilakanasetti 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat.

Ovat satiinia.

Vierailija
4/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaa aluslakana, tummansininen tyynyliina ja marjapuuron värinen pussilakana, jossa on valkoisia kukkia. Joo, en omista mitään "mästääviä" settejä :D

Vierailija
5/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset menkkatahraiset, vaihdan just kohta ennen nukkumaanmenoa varmaan keltaisiin tai siniharmaisiin. Puhtaissa lakanoissa nukkuminen suihkun jälkeen on jotain niin parasta

Vierailija
6/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siniharmaa aluslakana, tummansininen tyynyliina ja marjapuuron värinen pussilakana, jossa on valkoisia kukkia. Joo, en omista mitään "mästääviä" settejä :D

Ne mätsäävät setit on kyllä vähän old schoolia. Jos aattelee että täytyy vaikka makkarin verhot ja matot ja päiväpeitto olla samaa kuosia niin on se ihan liikaa. Tollasen nätin värisen kuosipussilakanan pariksi käy aivan hyvin toisenlaiset nätinväriset lakanat. Sinähän siellä sängyssä nukut :)

Vierailija
7/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän sisustuskin samansävyistä kuin lakanat? :) Mulla on valkoiset pellavalakanat, mutta muuten kyllä paljon värejä esim tummanvihreä samettinojatuoli, keltaiset verhot, kukallinen peili, leikkokukkia useammassa vaasissa ja sitten viherkasveja.

Vierailija
8/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat joissa valkoisia tahroja

Vierailija
9/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullla on koko muumimaailma mun lakanoisssa. Mä olen se niiskuneiti se pieni diktaaattori jolle kukaan ei uskallla olla vihainen.

Vierailija
10/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset, satiinia

Vierailija
11/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset menkkatahraiset, vaihdan just kohta ennen nukkumaanmenoa varmaan keltaisiin tai siniharmaisiin. Puhtaissa lakanoissa nukkuminen suihkun jälkeen on jotain niin parasta

Mä käytän pahimpina vuotopäivinä sellaista lasten pissa-alustaa ja kunnon yösiteitä. Ei tahriinnu.

Vierailija
12/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa aluslakana, pussilakana ja tyynyliina mustavalkoiset (Finlaysonin Pajatso).

Vierailija
13/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset lakanat, aina. En omista muun värisiä.  

Sisustus on muuten melko värikästä.

Vierailija
14/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä persikkaroosaa tai mikä lienee pussilaka ja tyynyliinoista 2 plus 2 valkoista tyynyliinaa, beigehtävä petarilakana ja valkoinen runkopatjalakana muotoonommeltu.

Olen sinkku ja nukun enimmäkseen yksin, mutta tykkään tehdä itselleni prinsessasängyn neljällä tyynyllä☺

Vierailija
15/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoonommeltu aluslakana harmaa ja pussilakanana marimerkon lumimarja.

Vierailija
16/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki aluslakana, Tom of Finland lakanat, molemmilla eri kuosit ja tyynyliinat kolmatta Tommi kuosia. Eivät tyylikkäimmät lakanat, mutta lahjaksi saatu vuosien aikana ja tuntuvat mukavilta.

Vierailija
17/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman punaista puuvillaa, yleensä ökö-tex.

Vierailija
18/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Aina) valkoinen aluslakana. Valkoinen puuvillaperkaalipussilakana, jossa sinisiä koukeroisia kuvioita, saman sarjan tyynyliinat, extratyynyissä valkoiset pellavatyynyliinat ja vartalotyynyssä valkoinen puuvillaperkaalityynyliina.

Vierailija
19/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän pahimpina vuotopäivinä sellaista lasten pissa-alustaa ja kunnon yösiteitä. Ei tahriinnu.

Nyt kävi ikävä vahinko, yleensä kunnon suojat. Lakanat kloriteen jos ei muu auta, onneksi valkoiset. T. Sama

Vierailija
20/29 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä satiinipuuvilla aluslakana, valkea/vaaleanruskeanpunainen raidallinen pussilakana, ja kolme tyynyä, joissa kussakin eri väriä oleva tyynyliina. Yksi on aluslakanan värinen, yksi luonnonvalkoinen, ja yksi vaalean sininen. Kaikilla tyynyillä eri käyttötarkoitus. Lukiessa kaikki pään alla, nukkuessa yksi pään alla, iso tyyny vartalotyynynä ja yksi pois käytöstä nukkuessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän