Minkäväriset lakanat sängyssäsi juuri nyt on?
Mulla harmaa jenkkisängyn suojalakana, tummansininen aluslakana, musta (valkoiset polka dots -pallot) pussilakana ja mustat tyynyliinat. Tulipa kerrankin synkkä. Päiväpeittokin on viininpunainen.
Kommentit (29)
Musta lakana, musta-harmaa pussilakanasetti 😊
Siniharmaa aluslakana, tummansininen tyynyliina ja marjapuuron värinen pussilakana, jossa on valkoisia kukkia. Joo, en omista mitään "mästääviä" settejä :D
Valkoiset menkkatahraiset, vaihdan just kohta ennen nukkumaanmenoa varmaan keltaisiin tai siniharmaisiin. Puhtaissa lakanoissa nukkuminen suihkun jälkeen on jotain niin parasta
Vierailija kirjoitti:
Siniharmaa aluslakana, tummansininen tyynyliina ja marjapuuron värinen pussilakana, jossa on valkoisia kukkia. Joo, en omista mitään "mästääviä" settejä :D
Ne mätsäävät setit on kyllä vähän old schoolia. Jos aattelee että täytyy vaikka makkarin verhot ja matot ja päiväpeitto olla samaa kuosia niin on se ihan liikaa. Tollasen nätin värisen kuosipussilakanan pariksi käy aivan hyvin toisenlaiset nätinväriset lakanat. Sinähän siellä sängyssä nukut :)
Onko teidän sisustuskin samansävyistä kuin lakanat? :) Mulla on valkoiset pellavalakanat, mutta muuten kyllä paljon värejä esim tummanvihreä samettinojatuoli, keltaiset verhot, kukallinen peili, leikkokukkia useammassa vaasissa ja sitten viherkasveja.
Mullla on koko muumimaailma mun lakanoisssa. Mä olen se niiskuneiti se pieni diktaaattori jolle kukaan ei uskallla olla vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset menkkatahraiset, vaihdan just kohta ennen nukkumaanmenoa varmaan keltaisiin tai siniharmaisiin. Puhtaissa lakanoissa nukkuminen suihkun jälkeen on jotain niin parasta
Mä käytän pahimpina vuotopäivinä sellaista lasten pissa-alustaa ja kunnon yösiteitä. Ei tahriinnu.
Harmaa aluslakana, pussilakana ja tyynyliina mustavalkoiset (Finlaysonin Pajatso).
Valkoiset lakanat, aina. En omista muun värisiä.
Sisustus on muuten melko värikästä.
Tämmöistä persikkaroosaa tai mikä lienee pussilaka ja tyynyliinoista 2 plus 2 valkoista tyynyliinaa, beigehtävä petarilakana ja valkoinen runkopatjalakana muotoonommeltu.
Olen sinkku ja nukun enimmäkseen yksin, mutta tykkään tehdä itselleni prinsessasängyn neljällä tyynyllä☺
Muotoonommeltu aluslakana harmaa ja pussilakanana marimerkon lumimarja.
Pinkki aluslakana, Tom of Finland lakanat, molemmilla eri kuosit ja tyynyliinat kolmatta Tommi kuosia. Eivät tyylikkäimmät lakanat, mutta lahjaksi saatu vuosien aikana ja tuntuvat mukavilta.
tumman punaista puuvillaa, yleensä ökö-tex.
(Aina) valkoinen aluslakana. Valkoinen puuvillaperkaalipussilakana, jossa sinisiä koukeroisia kuvioita, saman sarjan tyynyliinat, extratyynyissä valkoiset pellavatyynyliinat ja vartalotyynyssä valkoinen puuvillaperkaalityynyliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän pahimpina vuotopäivinä sellaista lasten pissa-alustaa ja kunnon yösiteitä. Ei tahriinnu.
Nyt kävi ikävä vahinko, yleensä kunnon suojat. Lakanat kloriteen jos ei muu auta, onneksi valkoiset. T. Sama
Vihreä satiinipuuvilla aluslakana, valkea/vaaleanruskeanpunainen raidallinen pussilakana, ja kolme tyynyä, joissa kussakin eri väriä oleva tyynyliina. Yksi on aluslakanan värinen, yksi luonnonvalkoinen, ja yksi vaalean sininen. Kaikilla tyynyillä eri käyttötarkoitus. Lukiessa kaikki pään alla, nukkuessa yksi pään alla, iso tyyny vartalotyynynä ja yksi pois käytöstä nukkuessa.
Valkoiset pellavalakanat.