Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silitätkö miehesi paidat?

Vierailija
13.07.2006 |

Jokaisen menestyvän miehen takana on paitoja silittävä nainen. Pitääkä paikkansa? Itse en silitä mieheni paitoja, menee ryppyisissä töihin. Tuostako johtuu, ettei ole pahemmin menestynyt? Itse olen sitäkin paremmin menestynyt. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaidat ovat luku sinänsä, ne saavat olla pesun jäljiltä " originelleina" .

Vierailija
2/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin haluan nähdä mieheni silitetyssä paidassa, mitä jos hän itse laittaa paidan niin se on todella ruttunen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillekin olen sanonut, että pyytäkää iskältä palkka, jos haluaa paitansa sileiksi. Mitä ihmeen piikoja meidän pitäisi olla!

Vierailija
4/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on menestyvä pukumies, ja minä taustalla silitän paidat. Ihan vapaaehtoisesti olen roolini valinnut. Mieskin osaa silittää eikä jää pulaan, jos nyt en jostakin syystä satu hoitamaan tavallista vaatehuoltoa (tai muutakaan kodin huoltoa), mutta minä ne yleensä hoidan. Mullahan on tätä aikaakin nimittäin...

Vierailija
5/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meillä muutenkin silittää enemmän. Mä onnistun polttamaan jokaisen :D

Vierailija
6/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin (häihin tms...) , todella tärkeisiin työpalavereihin (en kehtaa päästää itsesilitetyllä ryttyisellä paidalla...) tai jos mua on kohdeltu TODELLA hyvin, niin seuraavana päivänä saatan silittää paidan ihan hyvän miehen lisänä, heh.

Silloin kun olen duunissa en silitä, koska on tarpeeksi silittämistä omissakin kauluspaidoissa. Ja kotiäitinä en aina EHDI muuten vaan silittää.

Vierailija
7/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutakin tekemistä kuin prässätä toisen vaatteita!

Vierailija
8/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin kun tarvii siistimpää päälle, eli ei duuniin. Silitän kyllä ihan mielelläni, mies taas useimmiten kokkaa. Aina ei vaan aika riitä pyykkien nysväämiseen kun pitää käydä töissä ja hoitaa lapsiakin.

Vierailija
9/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä mitään mieheni vaatteita valmiiksi, vaan hän silittää ne itse. Joskus jos on hänellä on kiire, niin voin silittää hänen vaatteitaan, mutta mikään vakiokäytäntö se ei ole.

Vierailija
10/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös molemmat pesevät pyykkiä ja mieheni jopa tekee enemmän kotitöitä. Minä olen enemmän lasten kanssa. Tasajako.

Vierailija
11/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneks miehen työ menestys ei riipu mistään paidasta, kun on raksalla töissä. Siellä ei mitään paitoja käytetä, vaan ihan t-paidat ja colleget käy, ja nekin niitä vanhempia ja risaisempia.

Vierailija
12/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitansa koska osaa sen paremmin.

Vierailija
13/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä outo, että nautin silittämisestä, erityisesti lastenvaatteiden silityksestä saan outoa mielenrauhaa. Silittäessäni saan lisäksi olla omassa rauhassa kodinhoitohuoneessa. Edes taapero ei silloin roiku lahkeessa, koska hän tuntee tervettä pelkoa kuumaa silitysrautaa kohtaan... ;)

Vierailija
14/14 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katson, että henkilökohtaisella tasolle olemme ihan menestyneitä - palkat ovat riittävät, työpaikat vakituiset ja mielekkäät, ihanat lapset, sopivasti rahaa huvitteluun, kiva koti ja auto (lainarahalla tosin nämä). Ja kyllä minä hoidan pyykkihuollon meillä alusta loppuun saakka, joten vaikka silitän t-paitoja, niin silitän kuitenkin. ;oD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän