Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ínhokkiruokasi kouluaikoina ja pakotikko opettajasi sinut syömään sitä?

Vierailija
13.07.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muukaan ei siis niistä tykännyt. Syömiseltä välttyi, kun istui lautasen ääressä ensin ruokatunnin ja sitten sitä seuraavan välitunnin. Oppitunnille sai lähteä, vaikka ei ollut ruokaansa syönytkään, välitunnille ei. Pinaattikeittopäivinä meitä oli aika monta, jotka istuimme puoli tuntia lautasta tuijottaen mieluummin kuin söimme.

Vierailija
2/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä ihan hyvin kasvissafkaakin, mutta sillon oli uus opettaja jonka mielestä ihmisen täytyy syödä lihaakin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kansakoulun opettaja todellakin pakotti sitä syömään. Itkettiin ja syötiin niin kauan, kunnes joku oksensi pitkin pöytää. Siitä jäi sellainen kammo, että olen lapsilleni sanonut, että mitään ruokaa ei ole koulussa pakko syödä. Maistatte, mutta kukaan ei voi pakottaa syömään. Yksi lapsistani jopa tykkää koulun maksalaatikosta. Itse oikein himoitsen Saarioisten maksalaatikkoa.

Vierailija
4/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talkkuna ja tirripaisti!! Liekö enää nykyään noita...

Vierailija
5/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen elämässä selvinnyt hyvin. :)

Vierailija
6/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sai ottaa ite!

Oih, mä taas RAKASTAN maksalaatikkoa, ja nimenomaan sitä, missä on rusinoita... :p

Vierailija
7/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnen kokoisen palan ja nielin sen maidon kanssa. Silti meinasi tulla laatta. Se oli todella pahaa ja sanottakoon, että en ole enää sen jälkeen suostunut syömään minkäänlaista kalaa. Jo pelkkä kalanhaju saa oksennusrefleksin aikaan...

Vierailija
8/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista vihertävän keltaista sössöä..yök. Muistan sen hajunkin mille haisi.

Vierailija
9/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään inhottavaa ei ole jäänyt mieleen.

Vierailija
10/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään mut pikkukoululaisena kait sitä vaan pakolla yritti syödä..:/

Vierailija
11/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja pakotti aluksi syömään, mutta ei enää sen jälkeen kun yrjösin lautaselle.

Vierailija
12/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opettaja pakotti aluksi syömään, mutta ei enää sen jälkeen kun yrjösin lautaselle.

Vierailija
13/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään en pysty pinaattikeittoa syömään.

Vierailija
14/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, pakotettiinko meillä syömään mitään, mutta ilmapiiri oli se, että ruuasta ei mukistu, paitsi open selän takana. Kaikkea oli maistettava. Ja eihän sitä ois päivää jaksanutkaan ilman ruokaa. Yläasteella olinkin sitten jo kasvanut noista inhokkiruuista aika lailla yli. Eikä siellä tietenkään kukaan edes valvonut syömisiä.

Vierailija
15/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyllä onneks pakotettu syömään.

Mä en vieläkään ymmärrä mikä järki oli tarjota silliä lapsille. Halpaa varmaan, mutta kukaan siitä ei tykännyt.

Vierailija
16/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin toisella luokalla kun äiti lähetti opettajalle ja keittäjälle lapun että me (minä ja siskoni) ei saada syödä verta ja sisäelimiä uskonnollisista syistä.

Vierailija
17/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ko. ruokaa vieläkin. Se valkoinen hyytynyt munamaito ja kelmeän harmaat jauhelihapalat, hyyyyyyyyyyiiiiiiiiiii! *puistattaa ihan*

Sen olen päättänyt, että meillä ei syödä kotona makaronilaatikkoa ikinä.

Vierailija
18/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään pysty niitä syömään,että terveisiä tarhatädilleni :(

Vierailija
19/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotti, maksakastike, en syö koskaan. Pitkän ruokavälkän jälkeen sai loput jättää - ne etiopialaiset piti pitää mielessä, mutta ei auttanut. Sain kaksi palaa alas, ja nekin yritti tulla takas ylös.

Vierailija
20/25 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lautasellakin leikittiin sillä, lautasen kun laittoi ylösalaisin se puuro vaan jökötti lautasenpohjassa paksunaliisterinä... hyi hitto...

Niin ja ei pakotettu syömään, enkä syönyt