Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos miehesi tanaan kotiin tullessaan toisi sinulle kukkia, kaappaisi syliinsa, puristelisi rintoja ja kuikuttelisi Tabermanin runoja korvaan?

Vierailija
13.07.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkään valtavasti tuosta tavasta :)

Vierailija
2/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Tosin Tabermannia ei oo viel koskaan siteerannut, vähä vanhempia runoilijoita enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi joskus tietyssä tilanteessa kuulostaa mukavalta ja jopa romanttiselta.

Vierailija
4/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä suutelee ja hyväilee hetken aina kotiin tullessaan, harvemmin tuo kukkia. Mut kyllä olisin todella iloinen!

Vierailija
5/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuo usein kukkia ja vielä useammin kaappaa syliinsä ja/tai käy kiinni rintoihin, mutta runoutta ei ole alkanut koskaan lirputtamaan, saati Tabermania (kun ei edes osaa suomea), joten oisin kyllä aika yllättynyt tosta. Reaktio oisi lähinnä yllättynyt. :)

Vierailija
6/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään käskisin suksia v****! Ottaa päähän koko äijä tällä hetkellä :(

Vierailija
7/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kotiin töistä vain nälkäisenä ruuasta ja haluaa pestä mustat rasvaiset kätensä ytyaineella. En edes antaisi koskea niillä mustilla tassuillaan itseäni.

Vierailija
8/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle tulis ekana mieleen että on

a) käynyt vieraissa ja yrittää hyvitellä

b) pimahtanut lopullisesti

c) eksynyt väärään kotiin

Siis niin hienolta kuin kuulostaakin mä en osaisi olla iloinen kun eihän meillä niin koskaan käy.

Vierailija
9/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti älyäisi tuoda edes kukkia, kun aamulla tulee kotiin töistä...

Vierailija
10/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan aattelisin kyllä myös, että rassukka on kolunnut pitkin kaupunkia keskellä yötä, että löytää kukkia.. Tabermania kyllä ei irtoisi, kun on vähän hoono soomi;)

Vaan minulle riittää väsyneen pään painautuminen rintaa vasten ja kuulla " Sinä olet paras vaimo maailmassa. Minä rakastan sinua!" ja hellä suudelma;)

Vierailija
11/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis niin hienolta kuin kuulostaakin mä en osaisi olla iloinen kun eihän meillä niin koskaan käy.

ei ole mun miehen tapaista.. Olen 2v ruinannut edes jotain romanttista.. Enää en edes viitsi pyytää kun ei mitään tapahdu. Onko miehesi tapaista tämmöinen?

Vierailija
12/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia tuo joskus ja usein kaappaa syleilyyn ja esim. tanssittaa, jos siltä tuntuu. Runonlausuntaa paremmin sujuu muut rakkaudentunnustukset.

Vierailija
13/16 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ei ole mun miehen tapaista.. Olen 2v ruinannut edes jotain romanttista.. Enää en edes viitsi pyytää kun ei mitään tapahdu. Onko miehesi tapaista tämmöinen?

Meillä ei mies ole romanttinen millään tavalla. Vuosipäivää ei muista (tänäkin vuonna sanoin että olisi kiva jos jotenkin sen muistaisi, niin ainut oli että toivotti hyvää vuosipäivää.. jippii.. ) Kukkia ei tuo ikinä muuten kun ehkä minun syntymäpäivänäni ja sekin tarkoittaa sitten sitä että muuta lahjaa ei ole luvassa.

Vierailija
14/16 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on naismainen jotenkin jos tekisi tuollaista. En siis ottaisi tuollaista miestä. Minusta romanttista on ennemmin perheen hyväksi tehdyt käytännön asiat. Hellittelynimet ja halailu on ok, ja toivottavaa, mutta ap:n kuvaama mies ei olisi minun miehekseni kelvannut..

Vierailija
15/16 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tapahtuisi olisi pari vaihtoehtoa, joita epäilisin:

1. on käynyt vieraissa,

2. Huono-omatunto jostain

3. Perheriita, jota kittaa sovitella

4. Seonnut/ eksynyt

Ei meillä kukkia anneta. Kukat kuolee ja rahat menee hukkaan... mieheni sanoja. Töistä tullessaan joskus jää halaamaan ja pussailemaan hetkeksi. Nykyään harvemmin.

Jos josku saisin miehenjoka käyttäytyisi noin... tosinnoi runot eivät uppoaisi minuun, tai riippuu tilanteesta ja runosta. Toisaalta ei mulle kukaan ole koskaan lausunu runoja.

Vierailija
16/16 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti mies haluais erota koska tietää, etten kaipaa mitään tollasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä