Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scootin osien vaihto kaverin kanssa ?

Vierailija
26.06.2013 |

Oletteko antaneet lapsen vaihtaa scootin osia kaverin kanssa? Meillä 12-v. poika soitti ja sanoi haluavansa vaihtaa dekkiä kaverinsa kanssa... En antanut lupaa vaihtaa koska scootti oli alunperin niin arvokas enkä halua että sitten kaduttaa myöhemmin tuo vaihto, mutta miten teillä muilla scoottaajien perheissä, onkohan tuo ihan yleistäkin tuo osien vaihto....?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovinkin yleistä. Kannattaa tosiaan pitää huolta ja seurata mitä vaihtavat tai ei anna ollenkaan:)

Meidän samanikäinen "joutuu" aina neuvottelemaan näistä kanssamme, jotta tajuaa mitä on tekemässä. Monta kertaa sitten on huomannut, että eipä olisi ollut hyvä vaihtokauppa. 

Vierailija
2/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 12v.poika ja on itse niin paljon ottanut selkoa eri osista ja scooteista, että tietää mitkä on laadukkaita ym. ,eli hän ei ole vaihdellut osia, koska on ostanut juuri sellaisen scootin, kuin itse on halunnut, enkä kyllä tiedä, että hänen kaverinsakkaan niitä osia olisi vaihdellut, vaikka paljonkin hänen kanssaan tuosta harrastuksesta jutellaan. :) 

Kun uusia osia ostetaan scoottiin, niin sitten on myynyt tai antanut niitä vanhempia osia kavereilleen tai pikkuveljelleen.  

Summarum: minäkään en antaisi poikani vaihdella osia, koska ei koskaan tiedä minkä kuntoisen saa vaihdossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä antanut 11vn vaihdella osia miten haluaa.

Vierailija
4/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 18:04"]

Mä olen kyllä antanut 11vn vaihdella osia miten haluaa.

[/quote]

Ehkä jotain halpisskuuttien osia voikin antaa mutta nuo, joiden osat maksavat hurjasti, siis satoja euroja, en todellakaan anna vaihdella ilman keskustelua. 

Vierailija
5/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä annan vaihtaa osia miten haluaa jos tulee huono kauppa niin voihan aina perua vaihdon milloin lystää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä