Lahtelaiset; edullisin kampaamo?
Kyselisin mistä saisi naisten hiusten leikkauksen edukkaasti ja tietenkin olisi mukavaa jos paikka olisi tasoltaan myöskin kohtuullinen =)
Kommentit (6)
Itse kävin kampaajalla muutama vuosi sitten vesijärvenkadulla sijaitsevassa Tahitissa. Taisi olla vähän päälle 20euroa hiusten leikkaus jos oikein muistan. Se oli silloin vakiopaikkani, ja kävin monta mallinmuutostakin tekemässä. Aikaa on kuitenkin kulunut jo sen verran, että en tiedä jos hinnat ovat muuttuneet. Soita ja kysy? :)
Ajattelin jos jollain olisi ihan tämän päivän tietoa niin voisin välttyä soittelulta kun noita paikkoja niin kamalasti on... Kiitos Tahitia suositelleelle, siinä yksi vaihtoehto josta voisi kysäistä.
Anttilan talossa on kampaamo, jonne ei tarvitse varata aikaa. Nimeä en millään muista, ulkomaalainen mies aika taitavasti leikkaa ja hinta kohtuullinen.
Ja jos on aikaa, voit varata ajan Aleksanterinkadulle Amalieen, seuraava vapaa aika voi olla jo syyskuussa.
Itse kävin ihan hiljattain Maria Ilvosella, jonka löysin nettisuositusten perusteella. Sijaitsee Aleksanterinkadun päässä. Pesu, leikkaus ja kampaus 25 euroa. Olin työn jälkeen todella tyytyväinen.
Salpauksen kampaajakoulun kampaamo on kai edullinen. Itse käytin joskus sen kosmetologipuolen palveluja.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 12:17"]
Kyselisin mistä saisi naisten hiusten leikkauksen edukkaasti ja tietenkin olisi mukavaa jos paikka olisi tasoltaan myöskin kohtuullinen =)
[/quote]
Ai niin; vielä olisi mukavaa jos paikka sijaitsisi kävelymatkan päässä keskustasta tai itse keskustassa.