työkaveri 44v ekaa kertaa raskaana
Ensi viikolla tulee mittariin 44v ja viikko sitten teki positiivisen raskaustestin.
Vauvaa ex-miehensä kanssa yrittivät 20vuoden ajan, viime kesänä erosivat ja syksyllä tapasi uuden miehen ja nyt raskaana.
Onnea, olen iloinen puolestaan :)
Kommentit (9)
Se syyllisenkö löytäminen oli tärkeetä?
Onkin varmasti tosi iloinen kun kirjoitat julkiselle palstalle hänen elämästään? Mitä jos kertoisit onnittelusi hänelle ihan suoraan, kuten ihmisillä on tapana?
olen toki häntä ihan henk.kohtaisesti onnitellut, samoin muutkin meidän työpaikalla. Kertoi siis ilouutisen heti kaikille, kun asiasta niin innoissan oli.
Tsiisus! Mä olen 42v. ja tulen elokuussa mummoksi! Ei tulis pieneen mieleenkään hankkia enää omia lapsia.
Niin, eikö järkyttävää! Joku toinen elää toisella lailla kuin sinä!
On niitäkin pareja jotka eivät keskenään saa lasta ( seitsämässä vuodessa) ja kun eroavat niin uuden parin kanssa tärppää heti kummallakin. Elämä on ihmeellistä. Esäni ja minun lapsen ikäero vajaa vuosi.
tämän kokenut
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 12:32"]
Tsiisus! Mä olen 42v. ja tulen elokuussa mummoksi! Ei tulis pieneen mieleenkään hankkia enää omia lapsia.
[/quote]
Minä en haluaisi mummoutua tuossa iässä, mutta niinhän se on, ettei elämät mene yksyhteen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 12:32"]
[/quote]
Minä en haluaisi mummoutua tuossa iässä, mutta niinhän se on, ettei elämät mene yksyhteen.
[/quote]
En minäkään, mutta sitä voi valita vielä vähemmän kuin oman lapsen saamista :D
t. tuleva mummo
ihan selkeätä kummassa oli sitten vika kun ei raskaus aiemmin alkanut.
Onnea tulevalle äidille ja toivottavasti raskaus menee hyvin, kun ikää jo kuitenkin on jonkin verran.