Minkälainen ihminen fanittaa Suvi Teräsniskaa?
Kommentit (22)
Suvin musiikista ja/tai persoonasta pitävä luulen ma.
Esimerkiksi tällainen: Ystävällinen, rauhallinen, ruskeahiuksinen, normaalipainoinen, lapseton, naimisissa oleva, työssäkäyvä, palstaileva…. Tuliko tarpeeksi kuvailua?
Gordon Ramsey. Tuli Ouluun Suvin yksityiskeikalle.
No aika monenlaiset ihmiset. Sikäli mikäli oletetaan, että hänen keikoillaan käyvät häntä fanittavat.
Ihan tavallinen suomalainen ihminen, joka arvostaa musikaalisuutta ja hyvää lauluääntä.
Joka ei ymmärrä musiikista mitään. S. Teräsniska ei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Osoitit tuolla lausunnolla joko tyhmyytesi tai epämusikaalisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että avoimesti myönnät olevasi ihminen, joka ei ymmärrä musiikista mitään. Ei kaikkien tarvitsekaan ymmärtää. Lauseestasi jäi alkuosa pois, mutta kyllä me silti ymmärsimme, mitä oikeasti tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et osaa kuunnella. Suvi on taidoiltaan yksi parhaista naislaulajista Suomessa. Ilmeisesti sinä olet näitä, joiden mielestä räppi on laulua.
Tää on näitä artisteja joita en itse ymmärrä... En tunne ketään joka tykkäisi Suvi Teräsniskasta, mutta tiedän että hänellä on paljon faneja. Luulen että fanit pääasiassa maalaisia, mutta voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että avoimesti myönnät olevasi ihminen, joka ei ymmärrä musiikista mitään. Ei kaikkien tarvitsekaan ymmärtää. Lauseestasi jäi alkuosa pois, mutta kyllä me silti ymmärsimme, mitä oikeasti tarkoitit.
Vaikka osaisi laulaa, niin ei tarvi tykätä. Persoonana varmasti myös ihan miellyttävä.
En sinänsä fanita häntä, mutta yksittäiset kappaleet ovat hyviä, kuten Jos menet pois.
N38, FM, hevari
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kyselee tällaisia?
Sellainen joka ei ymmärrä hänen suosiotaan tai ole koskaan tavannut ketään joka tykkää hänen musiikistaan.
Minkälainen ihminen kyselee tällaisia?