Halusin tänä aamuna
...peruuttaa miehen puolelle sänkyä ja painautua lusikkaan häntä vasten. Hän kiertää kätensä minun ympärilleni ja oikea käsi lähtee etsimään yöpaidan helmaa. Tunnen takapuoltani vasten kohouman hänen pyjamahousuissaan. Miehen käsi vaeltaa ylöspäinnminun vartalollani suoraan rintoja kohti. Hän tunnustelee niitä ja löytää nöpöttävät nännit. Hän murahtaa, puree minua niskaan, puristaa minut tiukasti itseään vasten, ravistaa minua. Hänen kätensä vaeltaa alaspäin, työntyy pikkuhousujen reunan alle. Hänen sormensa ovat kummulla. Sormi työntyy sisään kuumaan, litimärkään rakoon. Mies urahtaa "Arggh!" ja puristaa toisella kädellä minua itseään vasten. Tunnen, miten kivikovana hänen kalunsa on minun takapuoltani vasten. Liu'utan käteni siihen. Mies liikuttelee sormiaan minun...
Niin. Haaveissani näin. Meidän kupeidemme hedelmä heräsi ennen meitä ja tiesimme, että hän tulisi koska tahansa makuuhuoneeseen. Ikävä kyllä mielikuvitelmaa siis kaikki tällä erää. Täytyy odottaa iltaan, jos silloin tekee vielä mieli.
Kommentit (4)
Tuo oli melkein valokuvantarkka selostus meidän eilisiltaisista hyvänyöntoivotuksista, paitsi että mulla ei pyjamahousuja ole, kun nukun alasti 😀 Silloin oli liian myöhä, jospa tänään aikaisemmin...
Kuka nainen nukkuu alushousuissa...aina olatava pimppi avoinna ja saatavilla, samoin miehen kalu. Näin meillä.
Kuulostaa tutulta, usein nekin kerrat kun seksihommia edes päästään aloittamaan, päättyy siihen että pitää toisen juosta stondiksen tai märän pimpsan kans lapsia lohduttelemaan.
Ravistaa sinua?